Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Rowerowe "Dzień dobry!" :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich serdecznie.

Forum śledzę od jakiegoś czasu, ale czas najwyższy napisać kilka słów o sobie i się przedstawić.

Na imię mam Paweł, jestem studentem II roku prawa w Lublinie na UMCS.

Przygodę z rowerem zacząłem jakieś 10 lat temu (Dżizass...ale to leci) od mojego ukochanego komunijnego górala, którego mi zwineli...

...następnie kilka lat użytkowania roweru szosowego złożonego w pocie czoła i cierpieniu...

...i chęć startowania w zawodach na szosie, które w mojej okolicy się nie odbywają! (Podkarpacie) i jest po prostu hegemonia jeżeli chodzi o panowanie MTB w okolicy.

Tak właśnie doszedłem do tego, że poskładałem jeszcze rower górski. Zakochałem się w górskich szlakach leśnych i rozmaitych szutrach. WOLNOŚĆ WOLNOŚĆ WOLNOŚĆ Smile

Ścigam się w maratonach i okazyjnie w wyścigach XC. Z chęcią podepnę się pod jakąś zorganizowaną grupę, która trenuje! Brak mi motywacji zwłaszcza w sezonie zimowym, który de facto jest najważniejszy :< Plan na ten sezon: satysfakcjonujący wynik na maratonie Cyklokarpaty.

Pomożecie!? :>
O cholera. Kolega bardzo ambitnie podchodzi do kolarstwa. Za wysokie progi jak dla mnie .Mimo wszystko witaj :-D
Witaj.

Dla mnie i dla Brania Cyklokarpaty będą w tym roku podstawowym cyklem maratonów MTB i nastawiamy się na generalkę. Pewnie jeszcze kilka osób od czasu do czasu się będzie wybierać na ściganie w tamtym rejonie. Zatem z Lublina będzie z kim tam jeździć Smile

pOZBig Grinrower
Grzesiek
KermitOZ napisał(a):Witaj.

Dla mnie i dla Brania Cyklokarpaty będą w tym roku podstawowym cyklem maratonów MTB i nastawiamy się na generalkę. Pewnie jeszcze kilka osób od czasu do czasu się będzie wybierać na ściganie w tamtym rejonie. Zatem z Lublina będzie z kim tam jeździć Smile

pOZBig Grinrower
Grzesiek

To naprawdę świetnie!