Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: W co zainwestowac ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Wpadło mi parę luźnych groszy do kieszeni mianowicie kolo 500 zł i żeby ich nie przetrwonić na byle co postanowiłem ze może zainwestuje w rower? ale w co nie jestem specjalistą lecz laikiem i proszę was o pomoc co dokupić lub co wymienić na lepsze w http://www.kross.pl/rower/44-hexagon_v4.html

Ps. pierwsze co mi przyszło na myśl to wymienić kierownice na giętą bo mam taką prosta i Paweł w centrali mówił mi ze wygodniej się jeździ bo jest troszeczkę inna pozycja na rowerze i fakt faktem sprawdziłem to na kolegi rowerze mam cofnięte barki troszkę do tyłu no i zauważyłem różnice ale co jeszcze ?
Inwestowanie w taki rower jest imo bez sensu. Lepiej kup porządne oświetlenie na Nocne Patrole i porządny strój kolarski żeby Ci się wygodniej jeździło. No i jak nie masz kasku to w kask. A co do kiery to gięta lepiej się podobno sprawdza na zjazdach, prosta na podjazdach. Ja jeżdżę na prostej i sobie chwalę, ale jak Ci rzeczywiście aż tak nie pasuje to zmień, bo nie ma się co męczyć.

pOZBig Grinrower
Grzesiek
a czemu inwestycja jest bez senu? myślalem o lepszych przerzutkach ewentualnie koła na mocniejsze
Jeśli chcesz kierownice giętą, to mi się gdzieś taka poniewiera i mogę się jej pozbyć za marne groszeSmile.

Ale czy Ty przypadkiem nie masz takie kierownicy już zamontowanej?, bo ze strony Kross'a wychodzi że masz taką.
Bo nie masz w tym rowerze nic na czym mógłbyś budować fajną maszynę. Lepiej pojeździj na nim do oporu a jak się wciągniesz to odłożysz kasę na coś lepszego. Rower to studnia bez dna i jak będziesz pakować kasę w tego Krossa to Ci się to nie opłaci, bo na końcu wyjdzie, że złożyłeś super maszynę w dużo większej cenie niż jakbyś kupił gotowca.