Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Rower dla mamy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,

jak w tytule, prosze o pomoc w wyborze roweru dla mamy. Zalezy mi na Waszej pomocy, gdyż jestem laikiem a sama zainteresowana tym bardziej. Do tej pory śmigała na "makrokeszowym" góralu damce. Głównie ścieżka rowerowa,czasem jakas wycieczka polnymi drogami. Zwiedzona została większość sklepów, jednak cięzko spełnić oczekiwania ...a są one nastepujące:

- koła 26 ( przy czym opony wąskie jak w crossach)
- rama "damka"
- błotniki, bagażniki itp ZBĘDNE
- NISKA WAGA
- cena...dobrze by było do 1500, ale jeśli się trafiłoby coś co by idealnie spełniało powyzsze warunki i dobrze by się na nim mama czuła to można by coś podneiść poprzeczkę cenową.

niby mało tych oczekiwan, a jednak cięzko znaleźć rower który spełnia powyzsze. Gdyby akceptowała 28cali to by był jakis wybór, w przypadku 26 to juz nie jest tak łatwo. Oglądałem Gianta Sedona, wizualnei ok, wydaje się, że ma wsyzstko czego potrzeba...jednak wydał mi się dość cięzki...w zasadzie wagowo coś jak obecny makrokesz... Jestesmy już trochę zrezygnowani co tu wybrać, bo za oknem coraz ładniej a roweru jak nie było tak nie ma...pomyślałem przez chwilę, że moze najłatwiej spełnic te wymagania kupując jakiegos przyzwoitego "górala" i prosząc w sklepie o wymianę na "dzień dobry" opon na cieńsze. Czy to zły pomysł?

Będę wdzięczny za pomoc i wskazanie konkretnego modelu/modeli, bo juz mam metlik w głowie. Aha...rower lekki to tak do 13kg ( no moze 13 z maluśkim haczykiem). W jednym ze sklepów polecili mi sedonę gdzie wyraźie zaznaczyłem,ze priorytetem ma być niska waga...wydaje mi się,że 15kg to leciuśki nie jest.

pozdrawiam i z góry dzieki Wink
bossman napisał(a):moze najłatwiej spełnic te wymagania kupując jakiegos przyzwoitego "górala" i prosząc w sklepie o wymianę na "dzień dobry" opon na cieńsze. Czy to zły pomysł?