Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Rower MTB (FULL) do 3,5 - 4 tys.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam,

Jak w temacie, zamierzam kupić rower w pełni amortyzowany do jeżdżenia w lekkim i średnim terenie. W tej cenie nie ma dużego wyboru może ktoś ma jakieś doświadczenia z Fullami ? Może ktoś ma taki rower?
Osprzęt nie musi być jakiś super wolę dołożyć do lepszego dampera i ramy by jak najmniej pompowało i bujało od pedałowania bo to wkurza.
kruQ napisał(a):zamierzam kupić rower (...) do jeżdżenia w lekkim i średnim terenie. (...) by jak najmniej pompowało i bujało od pedałowania bo to wkurza.

Hmmm... pomyśl czy na pewno potrzebny ci full??? Taki rower służy do innych celów. Moim zdaniem dla ciebie w pełni sprawdziłaby się tylko przednia amortyzacja. Wtedy w tej cenie możesz sobie kopić już naprawdę ciekawy rower.
są fulle do XC, inna geometria i skoki - full to jednak wygoda ;p szczególnie na długich nierównościach gdzie ze sztywniakiem ciągle pracujesz całym ciałem, full choć trochę mniej męczy Smile

the one and only GT Marathon :-P
Full i tylko Full pożyczyłem sobie takiego (składak niższa półka) i wiem jedno. Ja taki chce ! Smile
To, jak wybiera nierówności to coś niesamowitego (kto nie jeździł ten na pewno nie wie) mogę sobie na nim a wiele więcej pozwolić niż na zwykłym.
Mam na myśli takie szybsze XC do spokojniejszej jazdy po ścieżce to ja mam Meride z 22 calową ramą a mam 185 cm wzrostu, nie lubię małych ram.
Myślałem o Giant Yukon FX 1 albo Merida One-Twenty TFS 300-D
A musi być nówka? Rower ma być do ścigania czy do normalnego jeżdżenia w terenie? Bo fulle są trochę inne w zależności od tego do czego mają służyć. Począwszy od geometrii, poprzez pracę i skok zawieszenia aż po masę itp. Lekki i średni teren mi nic konkretnego nie mówi.

http://www.allegro.pl/item1008692039_ko ... ndium.html
To jest fajna ramka i fajny rower do ścigania. Narzekać by można było tylko na hamulce nie najwyższych lotów i na zwykłą sztycę, kierę i mostek. Ja bym się trochę starał wytargować.
1. Rower ma być do zwykłego jeżdżenia po suchym terenie żadnego ścigania i latania w powietrzu !
2. Musi być Nowy.
3. Może ważyć 12 albo i 17 Kg wszystko mi jedno.
4. Osprzęt mnie mało interesuje, jakieś mostki, sztyce kierownice ja tego nie czaje i nie wierze w wymierną istotność inwestowania w te rzeczy - dla mnie i mojej jazdy. Osprzęt można później dokupić jeśli coś nie będzie mi "leżało".
5. Nie dołożę do Maestro.
kruQ napisał(a):jakieś mostki, sztyce kierownice

No na samej ramie to Ty nie pojeździsz :-D
Jak szukasz czegoś prostego do pojeżdżenia "ścieżkowego" to może jakieś Haro?
http://www.trybik.pl/go/_info/?id=813
Cena 3 tys. Osprzęt w miarę przyzwoity. Rama dość prosta, ale za wszelkie wersje mniej bujające zapłacisz sporo.
Zmiana planów. Będzie jednak Maestro a konkretnie Giant TRANCE X 4 :-D
Mi się Gianty nie widzą. Krótkie i wysokie się wydają. W roczniku 2010 jedynie Anthem X Advanced SL są fajne. Jestem Ciekaw czy Maestro coś faktycznie daje... Czy bym chciał zamienić jeden zawias na taki patent?
Stron: 1 2 3