Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Mój Giant Terrago Disc!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Oto i moje 2 kółka. Zakupiony w maju 2009. Nie katuje go zbyt mocno ale swoje już zniósł.

Widelec: SR Suntour XCT V2, skok 100mm, blokada
Przerzutka przód: Deore
Przerzutka tył: SLX Shadow
Manetki: Deore Rapidfire Plus
Łańcuch: Wippermann conneX
Korba: Deore FC-M443
Hamulce: Giant Root hydrauliczne ( wbrew pozorom sprawdzają się znakomicie )
Kaseta: Deore XT
Koła: Tył: piasta Dartmoor X-Force Obręcz: RODI DH DISC 36H
Przód: Formula disc Obręcz: Amigo CR18

Oto zdjęcie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fae ... df54c.html

Nie jest to jakiś super lekki rower ale spokojnie daje rade i w lesie i wracając do domu usmarowany po siodło w błocie.
A czemu wbrew pozorom? To co by mnie martwiło w tych hamulcach to dostępność części zamiennych.
Witam.
Ostatnim czasy się troszkę zmieniło w konfiguracji mojego bika:
Widelec: Rock Shox Reba Sl Dual Air
Przerzutka przód: Deore
Przerzutka tył: SLX Shadow
Manetki: Deore Rapidfire Plus
Łańcuch: Wippermann conneX
Korba: Truvativ Stylo
Hamulce: Tektro Aurigia Comp
Kaseta: Deore XT
Koła: Tył: piasta Dartmoor X-Force Obręcz: RODI DH DISC 36H
Przód: piasta Dartmoor X-Rolls Obręcz: RODI DH DISC 36H
teraz masz eleganckiego bajka naprawdę ! Wiesz ile waży? zapodaj jakieś foto
Waży niecałe 12 kg. Oto jak on wygląda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 91090.html
Fajny rowerek.
Tylko koła mógłbyś wymienić na coś mniej pancernego. Miałem kiedyś bardzo podobne koła w dualówce ;-) .

Widzę, że masz z przodu tarczę Aligator. Jak się sprawuje w porównaniu do zwykłej?
Kółka to wydatek na okres zimowy, może początek przyszłego sezonu. Co do aligatora to sprawuje się bardzo dobrze. Oryginalne tarcze Gianta mają podobną siłę hamowania co aligatora ale on nadrabia szybkim czyszczeniem się z brudu i dużo mniejszą wagą.
Jeśli to waży 12 kg z tymi obręczami to spokojnie można zejść do 11. Zmieniając na jakieś fajne piasty i przede wszystkim obręcze zyskasz 0,75 kg i to nie kupując jakiś mocno wypaśnych części. Co to za opony? Może by dało się zejść dalej.
Opony to kenda k-849. Nie wyglądają na lekkie. Myślę, że po wymianie kół i opon dojdę do jakiś 11 kg. Zależy mi na kołach które utrzymają moją wagę 84 kg. Jeżeli masz jakąś lekką ale wytrzymałą konfigurację kółek to pisz śmiało. Jak myślicie ile może być wart zestaw moich obecnych kół, bo nie wiem jaki będę miał budżet na zakup innych.
Zmień na kevlarowe kenda karma każda po 490 gr i już masz ogromny zysk. Wiem bo zmieniłem z drutów na te i nie żałuje.
Stron: 1 2 3