Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Fox F100X problem z regulacją
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ostatnio na trasie, gdy chciałem pokombinować z ustawieniami w amorze, doszedłem do wniosku, że chyba coś jest z nim nie tak. Mianowicie regulacja tłumienia powrotu jak i regulacja siły aktywującej amortyzator według mnie praktycznie nic nie daje. Kiedyś miałem F80RL i tłumienie powrotu można było o wiele lepiej ustawić.

Czy jest ktoś może na forum kto posiada takowy amortyzator z systemem terralogic :?: Ewentualnie ma znajomego posiadającego taki amortyzator :?: Jeśli jest ktoś taki proszę o kontakt, można by się wybrać na trasę i porównać pracę amortyzatorów. Sam nie wiem może jestem przewrażliwiony, ale wolałbym to sprawdzić, czy aby wszystko jest jak być powinno.
Z tego, co wiem, Foxy z systemem Terralogic lubiły się psuć i dlatego producent zrezygnował z ich produkcji. Ogólnie sprzęt to dość rzadki, ale może ktoś z forumowiczów taki amortyzator posiada.
I jeszcze pytanie: kiedy był robiony przegląd Twojego Liska? Może po prostu olej zmienił się już w szarą breję i nie tłumi jak powinien?
Z tego co słyszałem, to Fox zaprzestał produkcji lisów z Terralogic, gdyż to nie był patent Foxa. Widocznie nie dogadali się z właścicielem patentu i zaprzestali produkcji tego fajnego rozwiązania.

Jak chcesz porównać pracę Foxów, to umawiaj się z nami na przejażdżkę.
Msl ma F100RLC, ja F100RL. Jeszcze Twój trzeci i będzie komplet ;-).
Fox zrezygnował z produkcji w 2007 roku. W modelach na 2011 terralogic powraca. A był to patent Speca a nie Foxa, masz rację.
Serwis był robiony 2 tygodnie temu, więc kwestia oleju odpada.
patkos z chęcią się mogę z wami umówić na przejażdżkę, ale niestety nie da mi to odpowiedzi czy wszystko z moim amortyzatorem jest w porządku.
Widać tyle teorii ile stron...
Foxy Terralogic były po prostu mulaste i się słabo sprzedawały. Rozstanie Foxa ze Specem tylko przesądziło sprawę (wszakże mogli się dogadać).

Jeśli olej czysty to zostają tłumiki (o ile masz tą samą lepkość oleju wlaną).
Regulacje w ogóle nic nie dają czy po prostu mniej?
Regulacja praktycznie nic nie daje, serwisowany był w inżynierii na Rusałce więc olej jest taki jak być powinien. Muszę z nim się znów tam przejść na to wychodzi, tylko właśnie chciałem zobaczyć na żywo jak pracuje identyczny amor jak mój żeby być pewnym swojej opinii, że coś jest nie tak.
No to faktycznie skocz do nich i powiedz że coś jest nie tak.
A wcześniej jeździłeś i było OK?
Qrcze teraz to już sam nie wiem. Pojeżdżę dziś i jutro a w poniedziałek skocze do Inżynierii, zobaczymy co mi powiedzą.
Bartek1985, w razie czego rób ustawkę albo daj mi znać na PW, a się jakoś zgadamy np. na jutro, żebyś sobie porównał działanie amorków i wpływ zmian ustawień na ich działanie. Podejrzewam, ze jak patkos będzie miał chwilę to też bez problemu pojedzie (czemu dał wyraz parę postów wyżej ;-) ).
Jak cokolwiek w działaniu Liska nie będzie Ci się nadal podobało, to wizyta w Inżynierii będzie naprawdę wskazana...
A jakie macie liski? Bo X działa inaczej niż normalne. Ja mógłbym dać do testów szóstki ale to Marcok i mam bardzo szeroki zakres tłumienia powrotu.
Stron: 1 2