Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: jaki amortyzator pod v-ki?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Od jakiegoś czasu zbieram się z zakupem jakiegoś amorka z tym że musi być pod V-ki bo obecnie nie mam ochoty inwestować w koła i hamulce.

Dobrze byłoby jakby był w miarę lekki (~2 kg i mniej) i dobrze działał w terenie, bo często jeżdżę po lasach i polach.

Od razu chciałbym zaznaczyć, że modele za duże sumy mnie nie interesują, nie chcę podwajać ceny bike'a :-D

Nie znam się na tym dlatego proszę o poradę
A do jakiej dokładniej kwoty możesz sobie pozwolić na zakup? Czasem naprawdę dobre używane amorki w fajnym stanie można dostać bardzo tanio :-)
Powiedzmy że chciałbym się zmieścić w ok 500 zł ale pewnie jak się znajdzie coś trochę droższego to też się skuszę

Jeśli miałoby pomóc to
Moja waga ok 70-72 kg (zależy od okresu w roku)
no i skok 80 lub 100
Sam niedawno przerabiałem ten temat … ja zdecydowałem się na epicona RLD z blokadą na kierownicy i regulacją tłumienia powrotu waga ~`1750gr , kupowałem przez Internet ale dzisiaj tak z ciekawości będąc w inżynierii na Rusałce zapytałem za ile oni by mi sprzedali taki amortyzator i stanęło na cenie 640zł , a cena katalogowa to 769zł , a ja kupiłem za 655 , pozdrawiam Piotrek
PS. Uważam żę w tej cenie jest nie do pobicia , owszem można mieć Rebe ale trzeba dwa razy tyle zapłacić
Identycznie jak piotr73 wybrałem 2 miesiace temu SR Epicona RLD z pivotami+blokada na kierownicy.
Chciałem kupić nowy, bo używkami to loteria.
Po przeczytaniu różnych opinii na przeróżnych forach zawsze wychodziło mi, że w tej cenie Epicon będzie najlepszym rozwiązaniem.

Brałem jeszcze pod uwagę RST First-a i SR Axon które są lżejsze i typowo przeznaczone do XC.
Ale i parę stów droższe.

SR SUNTOUR podaje na swojej stronie , że Epicon ma 30mm górne golenie, w rzeczywistości ma 32mm.