Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: termos- proszę o porady/sugestie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam zamiar kupic sobie jakiś fajny termos. Ostatnio niejaki Ókasz :-D częstował rewelacyjnym napitkiem inspirując mnie do zakupu. Ponieważ nie znam się i nie wiem na co zwracac uwagę (lub nie zwracac) to bardzo proszę o porady a także konkretne podlinkowane propozycje (jeśli takie będą). Jedyne dwa kryteria jakie jestem w stanie podac to:
-ma byc pojemny (nie jakaś popierdółka na dwa łyki)
-nie za drogi
-dobry
(Dobra, wiem. Taki żart. Jak będzie dobry to pewnie nie będzie tani).
Z góry dzięki.
Akurat sam szukam termosu więc troszkę coś mogę już podpowiedzieć.

Porównanie bidonów termicznych i jednego termosu na rower (dodatkowo porównanie jak stygnie płyn):

http://download.bikeboard.pl/pdf/bidony.pdf


Co do termosów.
Wybór termosów jest bardzo duży. Chcesz go wozić w koszyczku na rowerze czy w plecaku.
Do koszyków są w pojemności do 650ml (jak dobrze pamiętam). Do plecaka to i 2 litry można kupić :mrgreen:
Proponuję szukać na forach turystycznych opinii i testów.

Co do ceny to przykładowo za 1 litrowy: od 20 zł (hipermarket) do 150 (firmowy turystyczny).

BADEVIL

Witam

Aby nie rozpisywać się nadto powiem wprost Marcin odwiedź inti sport na starym mieście na hasło "rowerowy lublin" otrzymasz 10% upustu.
Wybierz coś, co trzyma ciepło najdłużej.
Cena też nie wyrwie Cię z butów.

Sam kupiłem tam ostatnio termos na górskie przechadzki i nie tylko ... sprawuje się idealnie.

Pozdrawiam
Artur
To zależy jak zamierzasz go wozić.
Jeśli w plecaczku lub sakwie to Masz nieograniczone możliwości.
Różnych firm, o różnych pojemnościach, parametrach i... cenach.
Duży wybór w sklepach ze sprzętem turystycznym.
Problem zaczyna się jeśli Chcesz go wozić w koszyczku.
Pojemności takich bidonów są małe (najczęściej ok. 0,5l).
Parametry izolacyjne też nie są rewelacyjne w porównaniu z tradycyjnymi termosami.