Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Witam Wszystkich
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich,
Nazywam się Rafał, mam 20 lat i studiuję na Politechnice Lubelskiej na kierunku Mechatronika. Interesuję się motoryzacją, sportem, elektroniką no i oczywiście kolarstwem (głównie MTB). Rowerami pasjonowałem się już od wczesnych lat ale dopiero rok temu zdecydowałem się na własnoręczne złożenie mojej "maszyny" ;-) Jestem bardzo zadowolony z efektów tej pracy a jazda rowerem ważącym parę kilo mniej od poprzednika sprawia jeszcze większą przyjemność (różnica w masie oraz po przesiadce z SISów jest nie do opisania). Bardzo lubię "poszaleć" na szutrowych oraz leśnych ścieżkach w rejonie jezior Łukcze, Zagłębocze, Piaseczno itp. no i oczywiście wokół naszego zalewu. Na ten portal natrafiłem przypadkowo wczoraj (tak tak 1.04 :-) ). Zobaczyłem, że panuje tutaj miła atmosfera oraz organizowane są ciekawe wyjazdy w licznym gronie i z chęcią będę się przyłączał do wspólnych wypraw. Chwilowo mój jednoślad jest jeszcze w trakcie modyfikacji ale już niedługo zamierzam z Wami wspólnie podróżować.
Pozdrawiam
RafelS Wink
Witaj. Szkoda że nie masz na czy dojechać bo jutro jest ciekawa wycieczka do Nałęczowa. Ale zapraszam do częstego odwiedzania forum zawsze coś znajdziesz dla siebie
Od wczoraj wertuję to forum i zdążyłem dowiedzieć się już kilku ciekawych rzeczy ;-)
Cześć, pokaż swój sprzęt który składasz Smile
Oto i on w wersji tuż po złożeniu.
Klik
Na chwilę obecną troszkę się już różni. Główne modyfikacje będą w ciągu najbliższych tygodni - zmienię w nim cały napęd :-)
Mam słabość do srebrnego i czarnego lakieru na sprzętach. Ładny jest Smile Jak sprawia się amorek ? Tej zimy przymierzałem się do kupna takiego, ale zamiast tego kupiłem nową spluwę do ASG i teraz troszkę żałuje.
W zimie nie jeżdżę rowerem bo szkoda mi podzespołów ale dobrą recenzję napisał gb na forum mtbikes.pl : KLIK