Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: heja:D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich, od niedawna zaczęłam przeglądać forum i zaciekawiły mnie te Wasze ustawki dlatego postanowiłam się ujawnić tu :-)
Nazywam się Karolina, mam 24 lata, studiuję w Lublinie na UM. Mieszkam pod Lublinem na os Borek. Na rowerze jeżdżę sobie już od kilku lat, ale w charakterze bardzo rekreacyjnym ( moja kondycja pozostawia niestety wiele do życzenia :-P ). Często jeżdżę ścieżką rowerową nad zalew, ale także na trasach w okolicach mojego zamieszkania. Ale z racji mojej słabej orientacji w terenie nie zapuszczam się za dalekoTongue Myślę, że fajnie byłoby dołączyć do Was kiedyś na jakąś spokojną ustawkę, chociaż nie powiem trochę obawiam się Waszego tempa ;-) Pozdrawiam cieplutko :mrgreen:
Witam w imieniu Forumowiczów. Nie bój się tempa, nie spróbujesz = nie zobaczysz :-)
witamy, ja sie nigdy nie zaszywalem w twoje okolice, ciekawe sa tereny ?
no muszę przyznać, że całkiem ciekawe, cisza spokój, ładne widoczki, dla takiej relaksacji jak w sam raz, więc polecam, chociaż ja zawsze jeździłam ze znawcą tras w tamtych terenach, sama niestety nie jestem w stanie określić konkretnej trasy :-P
Witaj i nie obawiaj się, że nie dasz rady :-D . Szkoda, że dzisiaj się nie wybrałaś, ale nic straconego. Monika zapowiada coś na środę. Zagladaj do tego działu
http://forum.rowerowylublin.org/viewforum.php?f=60
Witaj i przyjeżdżaj w środę - KFIAT w krainę zawilcową
hejka, witamy.
witaj ;-) jak widzę koleżanka z jednej gminy ;-) jak jeździsz do Lublina to przejeżdżasz prawie koło mojego domu ;-) na prawdę jest gdzie u nas pojeździć i pooglądać sobie widoczki, trochę wąwozów etc. ja mieszkam tu od urodzenia i zjeździłem te okolice wzdłuż i wszerz ;-)
No to wyjdzcie z jakas inicjatywa moi drodzy Smile chetnie poesklporuje wasze rejony. Pozdrawiam :-)
pożyjemy zobaczymy ... ;-) na pewno nie dam rady przed majem Undecided