Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Jaki rower wybrać? Warto krossa?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam!

W najbliższych dniach planuję zakup nowego roweru. Nie znam się kompletnie na tym, a chciałabym aby posłużył mi wiernie kilka lat.
Najczęściej jeżdżę po mieście, dlatego zależy mi aby czasami pokonywał krawężniki. W wakacje planuję jeździc po okolicach, czasami wybrac się na 2-4 dniową wycieczkę po ok 90km
Proszę o radę który z tych rowerów byłby najlepszy dla mnie- mam 168 wzrostu i zależy mi na trochę obniżonej ramie :-D

Mam zniżkę na krossa 20% dlatego wybierałam z tego katalogu, te modele wydają mi się ciekawe patrząc na cenę:
http://www.kross.pl/rower/103-EVADO_1.1.html


http://www.kross.pl/rower/95-Nomia_+3.html
lub:
http://www.kross.pl/rower/96-Nomia_+4.html

Zależy mi na dobrych hamulcach (czasami jadę w deszcz), aby miał jakąś porządną piastę i oczywiście aby rower lekko jechał 8-)
Co do przerzutek to chyba nie będą takie ważne bo jazda po górzystym terenie to u mnie ok 1%

Jestem otwarta na Wasze sugestie - na pewno się mi przydadzą ;-)
Holka napisał(a):Zależy mi na dobrych hamulcach (czasami jadę w deszcz)

Wypowiem się tylko w tym temacie.
Błoto i deszcz pewnego dnia pomogły w podjęciu decyzji.
Z tyłu mam V-brake i nie oszczędzam na dobre klocki.
Z przodu mechaniczne "tarczówki" Avid BB7 (na deszcz w sam raz).
Jeżeli masz zniżkę na kross'a to raczej w tej cenie inne marki wypadają dość słabo.
Najlepszy będzie Nomia +4 ponieważ to najwyższy model z tych trzech (na najlepszym osprzęcie)

Rozmiar ramy pewnie 17" ale ciężko powiedzieć lepiej sobie przeliczyć według "kalkulatorów" gdzieś na necie.

Sam jeżdżę na rowerze Krossa i jestem zadowolony.
Hamulce wszystkie mają takie same - Alhonga HJ-806AD mam podobne i powiem szczerze że hamują dobrze, bez rewelacji ale do normalnej jazdy wystarczą spokojnie.