26-06-2011, 16:38
Stron: 1 2
26-06-2011, 17:28
Przydały by się jakieś linki, po pierwsze dlatego, że pewnie sporo z nas jest leniwych, a po drugie, nie każdy rower sprzedawany jest w identycznej konfiguracji.
26-06-2011, 18:24
26-06-2011, 18:38
Jak dla mnie to Kross. Prawie pełna grupa SLX prócz korby , która zresztą i tak jest wyższa niż w Treku. Amor też lepszy i już powietrzny więc sobie doregulujesz twardość. Piasty tez modelowo wyższe niż w Treku, ale za to moim zdaniem lepsze obręcze są w Treku. Generalnie z tych dwóch moim zdaniem Kross sprzętowo się bardziej liczy.
26-06-2011, 20:27
Kross to nie jest jakaś super marka i jeśli chodzi o ramę to nie ma co porównywać z Trekiem. W treku masz polerowane spawy i porządne wykonanie ,ale płaci się za markę i za porównywalną cenę masz dużo gorszy osprzęt niestety. W treku chyba będziesz miał dożywotnią gwarancję dla 1 właściciela.W krosie jak powiedział Michał masz dużo lepszy osprzęt i to przeważa na jego korzyść. Ja bym brał krosa pomimo ,że to firma dużo gorsza od treka.
26-06-2011, 21:40
"W treku masz polerowane spawy i porządne wykonanie"
a polerowane spawy przypadkiem nie osłabiają trwałości?
a polerowane spawy przypadkiem nie osłabiają trwałości?
26-06-2011, 22:59
Nie no Peke nie przesadzaj, jak byś sobie sam polerował w domu to może i tak, a jak robią ramę i wiedzą że będą robić takie bajery to przecież to kalkulują ;-)
Btw. dołączam do zwolenników Krossa, dużo lepszy osprzęt i amor, w treku za to fajniejsza rama(ale co tam, ramę można sobie też zmienić przecież).
Btw. dołączam do zwolenników Krossa, dużo lepszy osprzęt i amor, w treku za to fajniejsza rama(ale co tam, ramę można sobie też zmienić przecież).
26-06-2011, 23:10
A co to ma wspólnego z osłabianiem spawu. Wiele firm tak robi cannondale np. Usuwa się te smarki po spawaniu a samo połaczenie nie zostaje przecierz naruszone. Takie rzeczy robi się na elementach narażonych na większe przeciążenia niż ramy w rowerach i jakoś spaw nie puszcza.
27-06-2011, 10:16
Zawsze w tej cenie i to nie małej można poszukać jakiejś innej marki np Cube, choć ciężko będzie na takim osprzęcie zawsze coś słabszego wpadnie czy amor czy korba.
27-06-2011, 22:37
Chłopaki dzięki za zainteresowanie sie moim postem, czekam jeszcze na dalsze opinie. Z dyskusji wynika, że KROSS jest lepszy niż TREK: Co do CUBE to stać mnie co najwyżej na --->
http://www.centrumrowerowe.pl/012227/Cu ... odukt.aspx
http://www.centrumrowerowe.pl/012227/Cu ... odukt.aspx
jednak pomiedzy tymi dwoma modelami nie widzę większej różnicy poza ceną i mniejszą wagą. Zatem, któryś CUBE czy jednak KROSS ? Wydaje mi sie, że jednak KROSS przeważa pod względem osprzętu.
http://www.centrumrowerowe.pl/012227/Cu ... odukt.aspx
http://www.centrumrowerowe.pl/012227/Cu ... odukt.aspx
jednak pomiedzy tymi dwoma modelami nie widzę większej różnicy poza ceną i mniejszą wagą. Zatem, któryś CUBE czy jednak KROSS ? Wydaje mi sie, że jednak KROSS przeważa pod względem osprzętu.
Stron: 1 2