08-07-2011, 22:14
Rozmowa z SB
Peke: wypad do szczebrzeszyna...4 kapcie...masakra z tymi slickami...badziew jakich mało...5 atmosfer za dużo...4...za dużo...3 za dużo ina 2,5 też poszło...dokładne oględziny opony i nic nie wykryłem...a zawsze przebijała się od strony asflaltowej
Peke: a i tak w drodze powrotnej w Czernięcinie czekałem na transport samochodowy bo łatki i dętki mi się pokończyły
krzysiaczek: Peke - sprawdź rozmiar (szerokość) dętek, może masz za małe i dlatego łapiesz kapcie
Ifson: to Matlublin1996 zamontował opony szosowe i dentki MTB. I mu się nie przebiły a po lesie czmychał
KermitOZ: Ifson, plizzz, dętki!
Peke: krzysiaczek prawdopodobnie masz rację...bo na 1,4 slicki jakoś strasznie wąskie są...nie wiem czy przypadkiem nie na opony 1.0.....niby miały pasować....w sumie pasują ale się przebijają strasznie
Patryk: Peke przebiłeś te miśki co Ci sprzedałem ?
Patryk: Kurde ja na nich jeżdziłem i ani razu gumy nie złapałem do 6 atmosfer dawałem
Peke: raz szkło mi wleciało przy pierwszej jeździe na slickach
Peke: teraz poszły 4 kapcie...ale nic nie było w oponie...więc może faktycznie te dętki są za małe
Patryk: 2,5-3 gdzie takie ciśnienie dawać ja w mtb mam więcej ,a nie na szose wez 5-6 i będzie dobrze
Patryk: a jakie dętki tam dałeś?
Patryk: Wina opony raczej nie była nigdy jej nie przebiłem więc nic w niej nie zostało i nie była naruszona
Peke: zaczynałem pompować od 5...jak im więcej dziur tym mniejsze ciśnienie dawałem a dętki continentala...nie wiem jakie oznaczenia bo dzisiaj poszły z dymem tak się zdenerwowałem a opakowania dawno temu wyrzuciłem
Patryk: albo przez dobicie bo za małe ciśnienie dałeś ja jak do singla dalem 6 atmosfer to lapalem praktycznie za kazdym razem kapcie
Patryk: to powinieneś większe cisnienie dac ja juz nie pamietam jakie tam zalecają
Peke: opona max 6
Peke: ale jak nabiję do 6 to przy wadze jeźdźca ciśnienie i tak skoczy w górę
Patryk: no to ja 6 dawałem ,dętki conti takie same wkładałem od 1,7-2,5
Peke: na moje oko to te dętki były za małe jak to mówił krzysiaczek....mi od razu coś nie pasowały...ale po zapewnieniu sprzedawcy jednak je wziąłem...w inzynierii nie był pewny czy te detki będą dobre...w dobre rowery dał mi taką samą i powiedział że będzie git
Patryk: no tak waga ma znaczenie ja 60kg waze ;P
Patryk: Tiaa dobre rowery ,ewidentna wina dętki
Patryk: wez sobie takie troszke mniejsze ok 1,7 powiedzmy do 1,9 to i lżejsze będą ,albo jak masz kase to specjalne pod skliki
felek: im większa masa jeźdzca, tym większa szansa na dobice, więc lepiej daweać większe cisnienie
felek: 6 możesz spokojnie wcisnąć, opona wytrzyma więcej ;-)
Patryk: dętka może nie
Pinky: Peke ty pompujesz za twardo moim skromnym zdaniem, ja bym tak nie potrafil jezdzic na kamieniu
felek: jak są wąskie opony to się pompuje na twardo, w swoich kendach mialem ograniczenie do 4,5 wciskalem 5,5 dętki na 1,7 - 1,9 dawały radę
KermitOZ: Myślę, że Peke nie pompuje za twardo, na asfalt musi być twardo. Jeśli mamy dalej o tym rozmawiać to chętnie się dołączę, ale w odpowiednim wątku
Zapraszam do dalszej dyskusji
Peke: wypad do szczebrzeszyna...4 kapcie...masakra z tymi slickami...badziew jakich mało...5 atmosfer za dużo...4...za dużo...3 za dużo ina 2,5 też poszło...dokładne oględziny opony i nic nie wykryłem...a zawsze przebijała się od strony asflaltowej
Peke: a i tak w drodze powrotnej w Czernięcinie czekałem na transport samochodowy bo łatki i dętki mi się pokończyły
krzysiaczek: Peke - sprawdź rozmiar (szerokość) dętek, może masz za małe i dlatego łapiesz kapcie
Ifson: to Matlublin1996 zamontował opony szosowe i dentki MTB. I mu się nie przebiły a po lesie czmychał
KermitOZ: Ifson, plizzz, dętki!
Peke: krzysiaczek prawdopodobnie masz rację...bo na 1,4 slicki jakoś strasznie wąskie są...nie wiem czy przypadkiem nie na opony 1.0.....niby miały pasować....w sumie pasują ale się przebijają strasznie
Patryk: Peke przebiłeś te miśki co Ci sprzedałem ?
Patryk: Kurde ja na nich jeżdziłem i ani razu gumy nie złapałem do 6 atmosfer dawałem
Peke: raz szkło mi wleciało przy pierwszej jeździe na slickach
Peke: teraz poszły 4 kapcie...ale nic nie było w oponie...więc może faktycznie te dętki są za małe
Patryk: 2,5-3 gdzie takie ciśnienie dawać ja w mtb mam więcej ,a nie na szose wez 5-6 i będzie dobrze
Patryk: a jakie dętki tam dałeś?
Patryk: Wina opony raczej nie była nigdy jej nie przebiłem więc nic w niej nie zostało i nie była naruszona
Peke: zaczynałem pompować od 5...jak im więcej dziur tym mniejsze ciśnienie dawałem a dętki continentala...nie wiem jakie oznaczenia bo dzisiaj poszły z dymem tak się zdenerwowałem a opakowania dawno temu wyrzuciłem
Patryk: albo przez dobicie bo za małe ciśnienie dałeś ja jak do singla dalem 6 atmosfer to lapalem praktycznie za kazdym razem kapcie
Patryk: to powinieneś większe cisnienie dac ja juz nie pamietam jakie tam zalecają
Peke: opona max 6
Peke: ale jak nabiję do 6 to przy wadze jeźdźca ciśnienie i tak skoczy w górę
Patryk: no to ja 6 dawałem ,dętki conti takie same wkładałem od 1,7-2,5
Peke: na moje oko to te dętki były za małe jak to mówił krzysiaczek....mi od razu coś nie pasowały...ale po zapewnieniu sprzedawcy jednak je wziąłem...w inzynierii nie był pewny czy te detki będą dobre...w dobre rowery dał mi taką samą i powiedział że będzie git
Patryk: no tak waga ma znaczenie ja 60kg waze ;P
Patryk: Tiaa dobre rowery ,ewidentna wina dętki
Patryk: wez sobie takie troszke mniejsze ok 1,7 powiedzmy do 1,9 to i lżejsze będą ,albo jak masz kase to specjalne pod skliki
felek: im większa masa jeźdzca, tym większa szansa na dobice, więc lepiej daweać większe cisnienie
felek: 6 możesz spokojnie wcisnąć, opona wytrzyma więcej ;-)
Patryk: dętka może nie
Pinky: Peke ty pompujesz za twardo moim skromnym zdaniem, ja bym tak nie potrafil jezdzic na kamieniu
felek: jak są wąskie opony to się pompuje na twardo, w swoich kendach mialem ograniczenie do 4,5 wciskalem 5,5 dętki na 1,7 - 1,9 dawały radę
KermitOZ: Myślę, że Peke nie pompuje za twardo, na asfalt musi być twardo. Jeśli mamy dalej o tym rozmawiać to chętnie się dołączę, ale w odpowiednim wątku
Zapraszam do dalszej dyskusji