Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: witam
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam
wszystkich, od kilku tygodni śledze forum,jestem początkującym rowerzystą, bardzo chciałem wziąść udział w jakiejś ustawce, ale jak czytam ostatnie posty odnośnie ustawek organizowanych przea Jurka S (nie znam człowieka) to bardzo się zastanawiam czy dam radę.
Mam pytanie czy Rowerowy Lublin jest dla wyczynowców czy ludzi dla których jazda na rowerze to przyjemność i miłe spędzenie czasu ?

Pozdrawiam
Mario
Witaj Mario
Forum jest dla wszystkich wymienionych przez Ciebie Smile
Nie pękaj dasz radę Smile
Pozdrawiam
Hej Mario!

Nie zastanawiaj się tylko przyjeżdżaj na ustawki. Rowerowy Lublin jest dla wszystkich, każdy znajdzie na pewno coś dla siebie Smile Na pewno dasz radę na ustawkach Jurka, w razie jakby gonił za szybko to po prostu krzyknij, na pewno nikogo nie zostawi Smile Wiele osób, które zaczynają z nami jeździć boi się o to czy da radę, ale nie taki diabeł straszny jak go malują Smile Jak tylko się nadarzy okazja to przyjedź i sam się przekonasz jak jest Smile

pOZBig Grinrower
Grzesiek
Witaj mario. Nigdy się o tym nie dowiesz jeżeli nie przyjedziesz na ustawkę :-D . Wszyscy się czegos uczymy, jednak liczba jeżdżących z nami ciągle rośnie i Ty też możesz być w tej grupie
Witaj mario. Ustawki są dla wszystkich spokojnie dasz radę. Jurek nikogo w polu nie zostawi chyba że ktoś sam się zgubi.
Dzięki za słowa pociechy, pewnie zjawie się następnym razem

pozdrawiam
Mario
Witaj Mario. Zawsze mów jak jeździsz. Dostosują się prowadzący mam nadzieję, na Twoją formę Smile
Jeszcze raz DZIĘKI za dobre słowo
mój sprzęt to rowerek zakupiony kilka lat tmu w REAL-u po małych modyfikacjach, w planie zakup KANDS-a bądź MOTIVA.
Ale z innej strony, mogę się przydać aby uwiecznić wyjazdy (zajmuje się videofilmowaniem i fotografowaniem imprez typu wesela, chrzciny, komunie i inne imprezy