Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Witam wszystkich bikerów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,

Mam na imię Mateusz, jestem początkującym bikerem i jeżdżę po okolicach Lublina Wheeler'em PRO 1900 model z sezonu 2003/04. Z reguły w czarnym kasku i pomarańczowej koszulce. Jak mnie kiedyś ktoś z Was zauważy i pozna to możecie mnie rzucić kamieniem... :lol: pojeździmy razem :-) :-) Z miłą chęcią bym pojeździł z kimś po lasach, polach w stylu mtb z małą ilością szosy:-) gdyż moi koledzy wymiękli i jeżdżę ostatnio sam :-P Jeśli jest ktoś chętny to proszę pisać najlepiej na gg bądź PW ;-)

Pozdrawiam. :lol:
To Ty niezły musisz Herbatnik być, jak koledzy wymiękli :mrgreen:
Witamy Smile
PS. Kamieniami nie rzucamy Smile
matikemk napisał(a):jeżdżę po okolicach Lublina Wheeler'em PRO 1900 model z sezonu 2003/04.
I już masz za to plusaSmile
matikemk napisał(a):możecie mnie rzucić kamieniem... :lol:
Tu co najwyżej możesz zostać zrzucony z roweru :mrgreen:
Witam i dzięki... :-P bardzo chętnie czekam aż mnie Karola zrzucisz z roweru :mrgreen: :mrgreen:

PS. Jeżdżę aktualnie tylko w weekendy chyba że trafi się wolne od praktyk :mrgreen: a gdzie Cię można Karola spotkać na rowerze? :lol:
matikemk napisał(a):bardzo chętnie czekam aż mnie Karola zrzucisz z roweru :mrgreen: :mrgreen::
O nie nie, ja nie zrzucamSmile Mamy od tego inna specjalistkę.
matikemk napisał(a):a gdzie Cię można Karola spotkać na rowerze? :lol:
Wszędzie :mrgreen:
matikemk napisał(a):(...)
Z miłą chęcią bym pojeździł z kimś po lasach, polach w stylu mtb z małą ilością szosy:-) gdyż moi koledzy wymiękli i jeżdżę ostatnio sam :-P Jeśli jest ktoś chętny to proszę pisać najlepiej na gg bądź PW ;-)

Pozdrawiam. :lol:
Witaj