Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: 28.10, g.18 - Pl. Litewski - Masa Krytyczna
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Kolejny ostatni piątek miesiąca i kolejna masa. Oczywiście o 18.00 na Litewskim. Trasa jak ostatnio? Chyba jak napisze, że oświetlenie jest obowiązkowe, to źle nie będzie.
na 100% się pojawię. Tamta trasa nie była zła, chyba że ktoś proponuje coś innego.


I kamizelkę też wezmę.
Ja też będę miał kamizelkę. Jak by ktoś jechał z Choin, Jakubowic itp to proponuje spotkanie o 17.30 pod Aldikiem.
co prawda nie mam jeszcze doświadczenia ale postanowiłem zaproponować trasę :>
jak wiadomo niedawno została oddana trasa wzdłuż kawałka Jana Pawła oraz wzdłuż krochmalnej (poprawcie mnie jeżeli się mylę)
http://www.bikemap.net/route/1311896#la ... =15&type=1

@edit
oczywiście bez ostatnich dwóch punktów.. musiałem nei zauważyć kliknięcia bo netbook zamulał
krzyzak06 napisał(a):jak wiadomo niedawno została oddana trasa wzdłuż kawałka Jana Pawła

chodzi Ci chyba o Krochmalną na odcinku od skrzyżowania Jana Pawła II/Nadbystrzycka do skrzyżowania z Diamentową i dalej Krochmalną.
faktycznie, są tam elementy nowej infrastruktury rowerowej. ale jeśli MK tamtędy pojedzie, to raczej nie z wykorzystaniem tej infrastruktury.

do trasy nic nie mam, choć nie jestem pewien, czy jazda Tysiąclecia na tym, dość długim, odcinku, to dobry pomysł. chyba bym wolał wydłużyć i pojechać choćby ul. Graffa i Kalinowszczyzna (choć wg Twojej mapy trasa prowadzi na przełaj, przez Młyn Krauzego i nieużytki wzdłuż Tysiąclecia ;>)

pzdr.
Tak jak pisze MindEx, lepiej pojechać ulicą Kalinowszczyzna. Końcówkę bym poprowadził Tysiąclecia i Świętoduską. A poza tym trasa spoko Smile

pOZBig Grinrower
Grzesiek
Jakub.P napisał(a):Ja też będę miał kamizelkę. Jak by ktoś jechał z Choin, Jakubowic itp to proponuje spotkanie o 17.30 pod Aldikiem.
no to widzimy się 17.30 pod Aldikiem.