Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: rowery - pomoc w wyborze i opinie o konkretnych modelach...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
http://allegro.pl/wysoka-polka-mocny-ro ... 19113.html

interesuje mnie w szczególności wytrzymałość tych amorków... i ogólne opinie o firmie Kands... jaki rower MTB polecacie do 1200 zł. Pozdrawiam.
Amor 1-2 letni, reszta na całkiem przyzwoitym poziomie, dużo alivio, piasty uszczelniane jak dla mnie 1050zł to bardzo dobra cena, tylko rama nie mam pojęcia co to warte..
według mnie na rozpoczęcie rowerowej przygody w sam raz
w tej kat. cenowej polecam kross, romet coś nowego wypuścił.. poczekaj z 2 miechy to będzie wyrób po sezonowy.
j.w. - osprzęt wydaje się być spoko, jedynie amorek trochę kiepski :-P
ostatnio zamówiłem sąsiadce ten rowerek i szczerze Ci go polecę.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2455280637
Po real fotki zapraszam na PW
Rower bezkonkurencyjny. Linki JAGWIRE osprzęt ALIVIO kaseta SRAM PG830 cd miód a jak się jeździ
mam też pytanie- czy funkcja blokady skoku jest jakoś bardzo istotna czy można tą kwestie jakoś podczas jazdy przeboleć ? Smile Amorek i hamulce w tym Krossie lepsze?
(SR Suntour SF9-XCR / Tektro 836AL vs SR SUNTOUR XCM V3 / SACCON V-BRAKE i ALHONGA V-BREAKE)

znalazłam jeszcze taki- Kands tyle , że z tarczowymi hamulcami i jest blokada skoku- widelec w wersji V4 a nie V3 jak w wersji bez tarcz... już sama nie wiem Wink
http://allegro.pl/rower-26-kands1300-ta ... 00334.html
W Krosie jest lepszy amorek. Wszystko jest lepsze bez porównania. W tym Kandsie ta geomeria to porażka wg Mnie.
Ja masz wysokość tak 165-170 to bierz 17 cali. Jak powyżej 175 to 19cali. te ramy są w wersji LADY to też rozmiarówka jest mniejsza specjalnie dla kobiet.

A tak ogólnie to prócz korby to nic tam nie trzeba wymieniać w przyszłości.
A blokada amorka się przydaje. Jak czasami chcesz po przyśpieszać to zamiast pompować amorka lepiej przełożyć energię w rozpędzanie rowerka :mrgreen:

Aaaaa i daruj sobie te tanie tarczówki na linkach. więcej z nimi kłopotu niż z v-breakami.
Więcej brzęczenia i tarcia niż przyjemności z hamowania.
I jeszcze szczegół. Jeżeli jeździsz lub zamierzasz jeździć bardzo dużo, to możesz też zwrócić uwagę na długość ramion korby w stosunku do długości nóg. W szerokiej perspektywie to dość ważne, ze względu na zdrowie kolan. W Kandsie standardowo wrzucili (zresztą jak i w bardzo dużej części innych sprzedawanych obecnie rowerów) korby 175mm. To raczej dla wysokiej osoby, chociaż znam też niższe, które na takich śmigają i nie skarżą się (na razie) ;-) :-P
http://allegro.pl/kross-crow-preria-hyd ... 84818.html

http://allegro.pl/kross-crow-rubble-deo ... 24686.html

no i teraz szperam w Krossach...
te maja chyba lepsze amory, hamulce i przerzutki... choć ten drugi to trekking... ale cena dobra...
Moim zdaniem blokada skoku jest rzeczą bez której można spokojnie jeździć. Zwłaszcza jeśli blokada jest mechaniczna (trzeba teoretycznie zejść zsiąść z roweru/odciążyć koło podczas blokowania). Tem XCM V4 nie występuje na stronie producenta wiec to jakiś OEM i ciężko powiedzieć co ma w środku. V3 ma blokady hydrauliczne lub mechaniczne w zależności od modelu, więc bez pełniejszych informacji trudno rokować. Jeśli chcesz napierać i bardzo Ci będzie pompujący widelec przeszkadzał to możesz się zastanowić, ale tak to moim zdaniem totalnie bez sensu. Fajnie jak by te widelce miały tłumienie hydrauliczne, ale coś mi się nie wydaje.

Kolejna sprawa widelcowa to twardość sprężyn... Jeśli ważysz mniej niż 70 kg to najprawdopodobniej potrzebujesz miękkich sprężyn. Niestety miękkie sprężyny wciąż nie są standardem w rowerach dla kobiet, co powoduje że trzeba szukać. Z tego co wiem To Scott np. w Contessie Tiki ma miękkie sprężyny i amortyzator działa nawet pod osóbką ważącą 50 kg (chociaż mógłby pracować lepiej). Natomiast znajomy ważący poniżej 70 kg miał problem z którymś z Suntourów właśnie ze względu na za twarde na niego sprężyny średnie. W tym przypadku zakup nowych = ponad połowie ceny amortyzatora.

Ramy Kandsów wyglądają jak z Tajwańskich katalogów i pewnie takie są. Czyli pospolite i mało ciekawe ale generalnie ok.

Tarczówki sobie odpuść, zwłaszcza, że to proste mechaniki.

Te Krossy to inny typ roweru wiec musisz się określić jak chcesz jeździć.
Na początku miało być MTB czyli raczej górski rower, a co za tym idzie przychylam się do Krossa A2 Lady.
co do mojej jazdy- 25 % teren-75% szosa... ale jeżdżę raczej agresywnie Wink ten asfalt to nieraz z powodów czysto taktycznych- trudniej się na nim zgubić- co jest moim znakiem rozpoznawczym ;P jak znam okolice to jadę terenem Wink ogólnie to jestem przyzwyczajona do jazdy na górskim- i jednak taki bym preferowała- ale jakby się jakiś fajnie osprzęcony trek trafił w dobrej cenie (teraz myślę wydać coś z 1500 Wink- to bym tuningowała jakoś na górala ;P Big Grin te hamulce tarczowe to sobie daruję- żeby dobry widelec był to podstawa- no i przerzutki... myślę, że to najważniejsze. + waga roweru...
ten trek http://allegro.pl/kross-crow-rubble-deo ... 24686.html ma chyba lepszy osprzęt od tego Krossa Lady a2
http://allegro.pl/kross-level-a2-lady-n ... ource=oo... kurczę - już sama nie wiem...
Stron: 1 2 3 4 5