Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: czw, 13.09. do Doliny Ciemięgi, 15:30
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jestem początkującą (w okolicy Lublina) turystką rowerową, wybieram się jutro na około 3 godzinki na zwiedzanie jak w opisie tematu, tempo 20-24km/h. Jeśli ktoś ma czas i chęć do mnie dołączyć, a przy tym pokazać ciekawe szlaki to zapraszam na Plac Litewski pod pomnik Piłsudskiego.

radzik

mi w sumie pasuje, ale:
1) trochę się cykam :oops:
2) nie znam zupełnie północy Lublina, więc w pokazaniu ciekawych szlaków nie pomogę Smile
To dobrze rokuje na przyszłośc :-D . Rejestracja i od razu ustawka. Trochę zaporową godzinę zaproponowałaś chyba, że chcesz wrócić przed zmrokiem to nie ma innego wyjścia. Ale jest tu trochę uczących się więc moze się pojawią.
ja bym się przejechał, w grupie większej niż 2 osoby, ale nie o 15.30 ;(
o 17.30 bym pewnie mógł.
no niestety, na 19:30 już chcę być u dominikanów, a ponieważ chcę coś zwiedzić, wyjeżdżam najprędzej jak mogę czyli o 15:30 Wink korzystam z pożyczonej na niedzielnym wyjeździe mapy Big Grin Jutro również chciałabym gdzieś pojechać o tej porze, albo trochę później, ale tak żeby wrócić póki jasno.
Skoro się tak ostro do tego zabrałas :-D proponuję zakup map Okolice Lublina część północna i część południowa 1:50000. Są najlepsze i co najwazniejsze sprawdzone. Trzeba tylko uważać na budowę ekspresówki i obwodnicy.
Południową mam, północną chyba sobie kupię Wink Przejechaliśmy m.in. przez Sobianowice, Niemce i Pólko - całkiem fajna trasa Smile

radzik

dzięki za przejażdżkę, dużo fajnych nowych ścieżek przy pełnej rekreacji Smile

u mnie 50.78km
Agnieszka K. napisał(a):Południową mam, północną chyba sobie kupię Wink Przejechaliśmy m.in. przez Sobianowice, Niemce i Pólko - całkiem fajna trasa Smile

To chyba szoska była?