08-10-2012, 18:56
Od początku...
Moja żonka trochę narzeka na męską ramę swoim duńczyku. Jest to 4biegowy (w bębnie) cr-mo 4130 na kołach 24'. Szukam więc teraz jakiejś damskiej ramy co by przełożyć wszystko a tamtą wypiaskować i sprzedać. Sęk w tym że damki na 24' są dość rzadkie i jedyne co znajduję na allegro to dirty. To znaczy czasem coś pomalowanego się trafia LINK 1 ale nie wiadomo czy to zwykły hi-ten czy cro mo. Nie chciałbym brać byle czego, najlepiej żeby był to cr-mo np. LINK 2 albo w ostateczności alu czyli dirty. Moja żona ma ok 1,5m wzrostu więc nawet by się nadawały ale co będzie jak ze starego założyłbym widelec 24' do dirta ? Czy żona nie szurała by pedałami po asfalcie? Bo z tego co widzę to ramy dirtów mają bardzo wysoko rurkę kierownicy, czy mi się tylko wydaje?
Moja żonka trochę narzeka na męską ramę swoim duńczyku. Jest to 4biegowy (w bębnie) cr-mo 4130 na kołach 24'. Szukam więc teraz jakiejś damskiej ramy co by przełożyć wszystko a tamtą wypiaskować i sprzedać. Sęk w tym że damki na 24' są dość rzadkie i jedyne co znajduję na allegro to dirty. To znaczy czasem coś pomalowanego się trafia LINK 1 ale nie wiadomo czy to zwykły hi-ten czy cro mo. Nie chciałbym brać byle czego, najlepiej żeby był to cr-mo np. LINK 2 albo w ostateczności alu czyli dirty. Moja żona ma ok 1,5m wzrostu więc nawet by się nadawały ale co będzie jak ze starego założyłbym widelec 24' do dirta ? Czy żona nie szurała by pedałami po asfalcie? Bo z tego co widzę to ramy dirtów mają bardzo wysoko rurkę kierownicy, czy mi się tylko wydaje?