27-12-2012, 18:36
Stron: 1 2
27-12-2012, 19:07
Ja 2 lata temu zafundowałem sobie chyba najtańsze na rynku tego typu oprawki, Accent Onyx.
Świetnie się spisują na rowerze, w czasie jazdy samochodem czy pieszych wycieczek.
Zaraz po zakupie warto gumowe noski przykleić do oprawek bo lubią wypadać.
Po za tym oprawka ze szkłami korekcyjnymi podczas użytkowania dotyka soczewek przeciwsłonecznych i z czasem w miejscu styku pojawiają się zarysowania, ale to nie zupełnie nie przeszkadza. Ja zakupiłem oprawki w kolorze srebrnym z zółtymi i szarymi szkłami+etui i ścierka. Warto przymierzyć przed zakupem.
Świetnie się spisują na rowerze, w czasie jazdy samochodem czy pieszych wycieczek.
Zaraz po zakupie warto gumowe noski przykleić do oprawek bo lubią wypadać.
Po za tym oprawka ze szkłami korekcyjnymi podczas użytkowania dotyka soczewek przeciwsłonecznych i z czasem w miejscu styku pojawiają się zarysowania, ale to nie zupełnie nie przeszkadza. Ja zakupiłem oprawki w kolorze srebrnym z zółtymi i szarymi szkłami+etui i ścierka. Warto przymierzyć przed zakupem.
27-12-2012, 19:48
Dzięki za info! Na stronie, którą podałeś napisane jest, cytuję:
Możesz napisać coś o tej redukcji? Jest/Nie ma? Chwyt marketingowy? Jest jakaś widoczna różnica między zwykłymi okularami, a tym modelem Accent'a?
s.
Cytat:Powłoki antyrefleksyjna i redukująca zaparowanie soczewek.
Możesz napisać coś o tej redukcji? Jest/Nie ma? Chwyt marketingowy? Jest jakaś widoczna różnica między zwykłymi okularami, a tym modelem Accent'a?
s.
27-12-2012, 20:23
Kupując te oprawki moim priorytetem było to, aby dobrze chroniły moje oczy od wiatru i słońca. I to zapewniają mi w 100%. Co do wspomnianej redukcji, to może w jakimś stopniu niwelują zjawiska zaparowania i powstające refleksy. Ale pamiętać należny, że jeśli te szkła zostały pokryte powłokami, to z czasem przez wycieranie z brudu tracą swoje właściwości. Jeżeli parowanie i refleksy stanowiły by problem, to pewnie bym to zauważył, dla mnie jest okey:-)
27-12-2012, 21:09
A są okulary rowerowe do zakładania na okulary normalne? Bo moje przygody z soczewkami kończą się niepowodzeniem, a mam już za dużą wadę by bezpiecznie jeździć bez okularów.
27-12-2012, 21:19
Okulary na okulary? Ale po co? Przecież masz adapter do którego pierwszy lepszy optyk zamontuje Ci idealne szkła korekcyjne ;-)
EDITED: Ciekawą opcją są: Arctica S-32 (w sumie prawie ;-) kopia "Rudy Project Perception") za rozsądną cenę do 100 zł brutto (+ 60zł za szkła korekcyjne (od +- 0.50 do + - 8,0 dioptrii :!: )).
s.
EDITED: Ciekawą opcją są: Arctica S-32 (w sumie prawie ;-) kopia "Rudy Project Perception") za rozsądną cenę do 100 zł brutto (+ 60zł za szkła korekcyjne (od +- 0.50 do + - 8,0 dioptrii :!: )).
s.
28-12-2012, 00:30
slv, z okularami jest jak z kaskiem, trzeba przymierzyć. Ja przed kupnem mierzyłem jeszcze jakieś oprawki firmy Goggle, i okazało się, że są za wąskie i uwierają mnie przy skroniach.
28-12-2012, 10:58
slv napisał(a):Okulary na okulary? Ale po co? Przecież masz adapter do którego pierwszy lepszy optyk zamontuje Ci idealne szkła korekcyjne ;-)
Różne rzeczy ludzie tworzą, więc myślałem że może takie też
28-12-2012, 21:40
Jak już tak sobie pomagamy... to może ktoś mi podpowie, gdzie w Lublinie mogę kupić Accent Onyx? :->
28-12-2012, 22:27
Ja swoje kupiłem w Cyklo na Wigilijnej.
Stron: 1 2