Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Naprawa starego górala - proszę o pomoc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, witałem się już w odpowiednim dziale i naświetliłem trochę co skłoniło mnie do rejestracji - w skrócie, chęć naprawy własnego roweru.

Od razu dodam, że w kwestii rowerów poza posługiwaniem się jestem zupełnie zielony. Ale przecież nigdy nie jest za późno, żeby się czegoś nauczyć.

Nie mam żadnych narzędzi do roweru jak podejrzewam, ani też pojęcia o częściach i naprawach. Będę więc wdzięczny, jeśli zechcecie mi pomóc aby nakierować mnie na strony gdzie pokazują jak wykonuje się proponowane czynności naprawcze czy też konserwujące.

Jaki mam rower? Prawdopodobnie to jest pierwsza sprawa, a zarazem najważniejsza. Podejżewam, że nie jakiś markowy, ciężko mi stwierdzić jaki to konkretnie model. Podeślę więc zdjęcia w sieć i zamieszczę na końcu tego posta.

Druga sprawa, czego oczekuję. Sprawnego roweru, zwykłego sprawnego górala. Później jak nauczę się podstaw naprawy i konserwacji, zorientuję się trochę w cenach; wtedy przyjdzie czas na ewentualne ulepszanie.

Kolejna rzecz, fundusze, niestety niewiele. Podejrzewam, że jakbym posprzedawał swoje graty to zyskałbym maksymalnie może ze 200zł, które poza życiem codziennym dałoby się przeznaczyć na jednoślad - a i to przy dużym szczęściu. Ale myślę, jak to na forach dyskusyjnych, że może ktoś z Was będize miał coś nadającego się do wykorzystania na sprzedaż to uda się jakoś zmieścić w posiadanym budżecie.

Zastanawiam się też, bo 200zł to nie jest kasa na kupno roweru; mimo to ciekawi mnie czy taniej wyjdzie naprawa czy kupno nowego roweru? Na nowy nie mam kasy ale spytać nie zaszkodzi. Też wolę naprawić bo naprawdę chciałbym nauczyć zajmować się własnym jednośladem.