Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Witam :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich :-)
Na imię mam Mariusz i jestem z zawodu/zamiłowania fizykiem komputerowym z ciągotami do astrofizyki i fizyki jądrowej. Na cyklozę zachorowałem w dzieciństwie, ale dopiero na studiach rozwinęła się w znacznym stopniu. Staram się jeździć często, ale niestety nawał pracy uniemożliwia mi ostatnimi czasy pokonywanie zadowalających mnie dystansów w odpowiedniej częstotliwości ;-) W wakacje to się zmieni :-D
Najczęściej jeżdżę sam lub w grupie 2-3 osobowej z przyjaciółmi (Arcyk i Ruslan się zowią), a zapisałem się za namową tego pierwszego huncwota z myślą o dołączeniu do corocznej Pielgrzymki rowerowej. I właśnie szykuję się do krótkiej przejażdżki :-D
Cześć Dae,
Witaj Dae. Właśnie jeden z Twoich (Arcyk) przyjaciół wybiera się jutro (czwartek) na moją ustawkę.
Wbijaj i Ty :-D
Hej
Jurek S napisał(a):Witaj Dae. Właśnie jeden z Twoich (Arcyk) przyjaciół wybiera się jutro (czwartek) na moją ustawkę.
Wbijaj i Ty :-D
Dzięki za zaproszenie, rozmawiałem z nim o tym całkiem niedawno :-) Niestety jutro przeprowadzam egzamin, a po nim jesteśmy umówieni z Narzeczoną... Ale innym razem jeśli będę mógł, na pewno się skuszę :-)
Dae napisał(a):
Jurek S napisał(a):Witaj Dae. Właśnie jeden z Twoich (Arcyk) przyjaciół wybiera się jutro (czwartek) na moją ustawkę.
Wbijaj i Ty :-D
Dzięki za zaproszenie, rozmawiałem z nim o tym całkiem niedawno :-) Niestety jutro przeprowadzam egzamin, a po nim jesteśmy umówieni z Narzeczoną... Ale innym razem jeśli będę mógł, na pewno się skuszę :-)

Taaa, a innym razem będą imieniny babci ;-) .
Jurek S napisał(a):Taaa, a innym razem będą imieniny babci ;-) .
No nie wątpię :-P Poza tym, właśnie zapisałem się na pielgrzymkę, więc jestem w obowiązku pojeździć trochę z Wami :-) Tylko raczej po maju...
Jurek S napisał(a):Taaa, a innym razem będą imieniny babci .