Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Siema!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema ! Jestem całkiem ale to całkiem nowym osobnikiem na forum Smile Rowerkiem nie jeździłem dłuuuugi czas ale sam temat jednośladów nie jest mi obcy. Jako iż byłem posiadaczem duużego roweru z silnikiem 125cc jako posiadacz A1 to temat roweru odpuściłem. Potem nie mogłem jakoś się zebrać do od grzebania roweru z garażu dziadka. Ale niedawno się za to wziąłem i się udało. Jeżdżę od niecałych dwóch tygodni. Mam zapał do jazdy MTB. Coś o sobie hmm. Mam na imię Sylwek jestem uczniem technikum budowlanego więc małolat ze mnie jeszcze Smile interesują mnie podróże i wszytko co ciekawe Smile Mam nadzieję że znajdę w Was to samo ciepło co w lubelskich motocyklistach. :Smile

Pozdrowienia i LWG Smile

Zdaje sobie sprawę że to nie jest najlepsze miejsce do tego pytania ale mam okazje i muszę się spytać o to gdzie mogę kupić rowerek na terenie Lublina za w miarę rozsądne pieniążki. Planuję jutro kupić nową machinę ponieważ starej się nie opłaca reperować ani ulepszać (7 letni marketowiec) Jednym słowem sklep rowerowy / hurtownia rowerowa w której kupie rowerek dla osoby początkującej w MTB z zacięciem sportowym za w sumie dobre pieniądze. Z góry dziękuje za odpowiedź. Smile
Czesc Sylwek :-D witamy w swiecie dwoch kolek napedzanych sila miesni ,jestem pewien ze Cie to wciagnie.
A co do kupna nowego roweru w rozsadnych cenach tona poczatek zajzyj do hurtowni na ul. Energetykow a jak masz zasobniejszy portfel to ul.Wigilijna sklep Autora Pozdr
Omijaj Cyklo szerokim łukiem, Merida na Związkowej 22 to nowy sklep, na pewno z tego tytułu da radę jakąś zniżkę wyrwać na Meridę lub Treka.
Cześć Sylwek
ten dział przejrzyj: http://forum.rowerowylublin.org/viewforum.php?f=30
Witka i do zobaczenia na ustawkach Smile
Cześć Sylwek :-D
Czołem!

Witamy na forum :mrgreen:
Cześć Sylwek ;-)
Witaj Smile