Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Dziwne dźwięki z okolic korby
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jak w temacie - ostatnio wydaje mi się, że coraz częściej - podczas normalnego pedałowania nagle słychać stuk w okolicach korby jakbym uderzył w coś korbą. Ma ktoś pomysł co to może być? Czasem podczas takiego stuku czuję lekkie zblokowanie korby...
Łożyska... Smile
zdejmij korby i zobacz jak pracuje suport - jeśli masz narzędzia (ściągacz) i wiesz jak to zrobić, jaki rodzaj suportu masz? giga-pipe, hollowtech(2) (SHIMANO, TRUVATIV) etc.? W 99% masz suport do wymiany, ale nie obawiaj się - od 20 pln kupisz najtańszy, coś sensownego już za około 80.
niestety nie znam się na tym kompletnie i nie mam tego narzędzia do zdejmowania korby, pamiętam, że jak w poprzednim rowerze brałem się za suport to i tak wszystko skończyło się w serwisie - więc we wtorek rower powędruje do serwisu Undecided
Dzięki za odpowiedzi!
jakbyś chciał mogę na to rzucić okiem - mam trochę sprzętu. dostepny jestem w poniedziałek - os. botanik
Miałbym prośbę; jak już dojdziecie, co to konkretnie, rzućcie tutaj ze dwa słowa wyjaśnienia - ten sam problem wyskoczył w rowerze dziewczyny Undecided . Czasem się zastanawiam, z czego robi się te nowe rowery.
w ostatnich dniach nasiliły się stuki z okolic korby, chyba nawet zaczęło lekko trzeszczeć - oddałem rower do serwisu. dziś odebrałem rower z serwisu (gwarancyjnego - okazało się że jeszcze obejmuje), podobno z suportem było wszystko ok tylko mostki były ponoć niedokręcone. Po przejechaniu około 1,5 km znów usłyszałem znajomy stuk Cry
w przyszłym tygodniu chyba odwiedzę jakiś serwis na wymianę suportu...