02-02-2014, 21:07
Ostatnio rozmawiałem ze świnią.... taką świnią skarbonką i ona do mnie mówi, że chyba nasze drogi się trochę rozchodzą, że coś tam, jak to kobieta, żadnych konkretów
A przechodząc do sedna. Jestem zmuszony sprzedać swój wypasiony sprzęt o którym nie jeden słyszał, nie jeden widział, macał i się zachwycał, taki rower legenda
Także tego, tu są zdjęcia, a pod spodem opis:
http://allefree.pl/galeria/756217/1.html
Otóż rower ów składa się z:
-przerzutka tył Sram X9
-korba Shimano XT 760 hollowtech
-suport Shimano XT
-opony zwijane 2.0 Devox robione dla Felta (bieżnik jak geax barro race)
-piasty: przód Ritchey WCS, tył Boplight Super Race
-rogi Boplight 59g
-stery Pro RS-11
-przerzutka przód Shimano LX 570 bo ma 126g
-kaseta Shimano XT 9-rzędowa
-gripshifty Sram XO
-sztyca karbonowa Pro XCR Bart Brentjens 400mm
-kierownica karbonowa Easton EC 90
-amortyzator Manitou Skareb (czyli R7 przed zmianą nazwy)
-tarcze Avid HS1
-hamulce Magura Marta SL
-szprychy cieniowane WheelSmith 2,0-1,7-2,0 (firma z USA, pod względem jakości na równi z DT)
-obręcze ZTR Crest
-rama RedBull AL-Werks ( sztywna jak pierun)
-dętki lekkie po ok. 130g (mega dobrze trzymają powietrze)
-łańcuch Shimano Hg-73
A teraz jeszcze trochę ode mnie.
Rower złożony od podstaw w ostatnie wakacje. Przejechał ok. 150km. Złożony z głową, nie jest wyżyłowany na maxa wagowo, tak aby był niezawodny.
Większość części to używki w bardzo dobrym stanie, ale są też nowe, a są to:
szprychy (110zł) oraz nyple, tylna piasta (390zł), łańcuch (70zł), kierownica (dużo), jedno kółeczko Tacx tylnej przerzutki (20zł) bo kupiłem bez, obejma sztycy (23zł), przerzutka przód (50zł), dętki (40zł), opony(100zł), oczywiście linki i pancerze, zalany nowy olej do hamulców, podkładki mostka, hak ramy (20zł), spinka łańcucha Srama.
A poza tym tarcze są ledwo dotarte (jak nowe), stery mają ogółem jakieś kilkaset km, też jak nówki, zębatki w korbie też są jak nóweczki, na największej widać tylko zdartą anodę.
Amor chodzi idealnie, posiada manetkę blokady, ma nienaruszony teflon.
Rama to rozmiar 17 cali.
Wymiary:
rura podsiodowa c-t 44,5 cm
rura górna c-c wirtualna 57cm.
Geometria jest zajebiaszcza.
I taka ciekawostka , przyśpiesza to to lepiej niż mój przełaj.
A masa rzeczonego roweru tak jak stoi na zdjęciu, czyli z nieprzyciętą rurą widelca i nawalonymi podkładkami oraz piwotami to 9,75kg. Jakieś pytania?
Sprzedaję rower bez widocznego na zdjęciu siodełka oraz mostka. Mostek mogę dorzucić inny 130g za 40zł.
Koszt części z których został złożony rower to ok. 3500zł bez siodła i mostka.
Ja chcę za niego 3000zł.
Zainteresowani? Piszcie na priv lub dzwońcie 794414722.
A przechodząc do sedna. Jestem zmuszony sprzedać swój wypasiony sprzęt o którym nie jeden słyszał, nie jeden widział, macał i się zachwycał, taki rower legenda
Także tego, tu są zdjęcia, a pod spodem opis:
http://allefree.pl/galeria/756217/1.html
Otóż rower ów składa się z:
-przerzutka tył Sram X9
-korba Shimano XT 760 hollowtech
-suport Shimano XT
-opony zwijane 2.0 Devox robione dla Felta (bieżnik jak geax barro race)
-piasty: przód Ritchey WCS, tył Boplight Super Race
-rogi Boplight 59g
-stery Pro RS-11
-przerzutka przód Shimano LX 570 bo ma 126g
-kaseta Shimano XT 9-rzędowa
-gripshifty Sram XO
-sztyca karbonowa Pro XCR Bart Brentjens 400mm
-kierownica karbonowa Easton EC 90
-amortyzator Manitou Skareb (czyli R7 przed zmianą nazwy)
-tarcze Avid HS1
-hamulce Magura Marta SL
-szprychy cieniowane WheelSmith 2,0-1,7-2,0 (firma z USA, pod względem jakości na równi z DT)
-obręcze ZTR Crest
-rama RedBull AL-Werks ( sztywna jak pierun)
-dętki lekkie po ok. 130g (mega dobrze trzymają powietrze)
-łańcuch Shimano Hg-73
A teraz jeszcze trochę ode mnie.
Rower złożony od podstaw w ostatnie wakacje. Przejechał ok. 150km. Złożony z głową, nie jest wyżyłowany na maxa wagowo, tak aby był niezawodny.
Większość części to używki w bardzo dobrym stanie, ale są też nowe, a są to:
szprychy (110zł) oraz nyple, tylna piasta (390zł), łańcuch (70zł), kierownica (dużo), jedno kółeczko Tacx tylnej przerzutki (20zł) bo kupiłem bez, obejma sztycy (23zł), przerzutka przód (50zł), dętki (40zł), opony(100zł), oczywiście linki i pancerze, zalany nowy olej do hamulców, podkładki mostka, hak ramy (20zł), spinka łańcucha Srama.
A poza tym tarcze są ledwo dotarte (jak nowe), stery mają ogółem jakieś kilkaset km, też jak nówki, zębatki w korbie też są jak nóweczki, na największej widać tylko zdartą anodę.
Amor chodzi idealnie, posiada manetkę blokady, ma nienaruszony teflon.
Rama to rozmiar 17 cali.
Wymiary:
rura podsiodowa c-t 44,5 cm
rura górna c-c wirtualna 57cm.
Geometria jest zajebiaszcza.
I taka ciekawostka , przyśpiesza to to lepiej niż mój przełaj.
A masa rzeczonego roweru tak jak stoi na zdjęciu, czyli z nieprzyciętą rurą widelca i nawalonymi podkładkami oraz piwotami to 9,75kg. Jakieś pytania?
Sprzedaję rower bez widocznego na zdjęciu siodełka oraz mostka. Mostek mogę dorzucić inny 130g za 40zł.
Koszt części z których został złożony rower to ok. 3500zł bez siodła i mostka.
Ja chcę za niego 3000zł.
Zainteresowani? Piszcie na priv lub dzwońcie 794414722.