Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: [10774g] No Saint Angel 22"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Muszę powiedzieć Grzesiu, że trochę przesadzasz... To, że ktoś ma kasę i chęci na to, żeby odchudzać sobie rower to nie znaczy, że trzeba mu wciskać swoją teorię odnośnie cieniowania... Jego wybór, więc nie klep nic nie wnoszących postów, bo to chyba nie o to chodzi... :-|
Leniwiec przede wszystkim w rowerze ~10kg to rażą te crossride'y... Co prawda je posiadasz, ale no jak dla mnie pomyłka ;-) Po drugie poszperałbym za lżejszą przerzutką z przodu. Moja xt rocznik 2006 waży 121 lub 122g bo nie pamiętam już dokładnie, więc kolejne gramy lecą... Do tego kaseta - jeśli nie masz jakiegoś uwielbienia dla srama to załóż xt - kolejne mnóstwo gramów :-D
No to tyle :-) Narazie :-P
kuczy napisał(a):nie klep nic nie wnoszących postów, bo to chyba nie o to chodzi... :-|
A ja myślę, że wniosło to trochę humoru do tego tematu, przynajmniej kilka osób mi mówiło, że się nieźle uśmiało, wiec chyba było warto Tongue Nie bądźmy tacy śmiertelnie poważni Big Grin

A co do odchudzania tego roweru to ja bym zdecydowanie poszukał lżejszych kół i ramy. Opony też na pewno da się znaleźć lżejsze. Nie zasugeruję nic konkretnego, bo nie siedzę w temacie wylajtowywania roweru. Po prostu te rzeczy rzuciły mi się w oczy i piszę o nich. W każdym razie powodzenia.

pOZBig Grinrower
Grzesiek
Zmień śrubki w manetkach, bidonie itp na alu. Nie jest to duży wydatek a ładniej wyglądają i kilka gram odejdzie. Możesz zaryzykować kupno cranków smartów. Dołożysz 100 zł i z wagą zejdziesz 80-100g. Masę kasety SRAMa podałeś jakąś dziwną. Katalogowo to 30g mniej. SLX katalogowo waży mniej niż to co podałeś. I w mojej opinii jest trwalszy.

Podaj generalnie ceny owych części to wtedy będzie można znaleźć taniej lub podać tańsze a lepsze. Bo na przykład kasetę 970 można kupić od 90 do 130 zł.
Nie napisałeś ile podkładek pod mostek planujesz.
Przy pancerzach zaszalałeś... Ja bym tą kasę przeznaczył na lżejsze koła.
Przy tarczach dartmoora upewnij się czy dobrze współpracują z hamulcami Avida. Jak nie to weź:
http://www.allegro.pl/item738705507_now ... 9_pln.html
Trochę cięższe ale na pewno będą dobrze działały.
dobry pomysł z tymi śrubkami, fajnie wyjdzie.
Kaseta Sram naprawdę tyle waży, ważyłem sam u siebie.
Pedały mam używane, więc dojeżdżę je do końca i zmienie np. na cranki.
Pancerze może mocno wytarguję u sprzedawcy amora. Jeśli nie to XTR.
Nie wiem jeszcze ile podkładek pod mostek. Wyjdzie w praniu.

Mam jeszcze hamulce Formula Oro K24, całkowicie nowe ale chyba mnie nie stać żeby założyć je do tego roweru (wysatawiłem na allegro, oczekuję za nie jakieś 850zł).
Chyba, że uda mi się sprzedać te juicy za 200-250zł.
Sorry ale wolałbym założyć sztywny widelec niż v-braki. ;D

Miałem okazję kupna Maviców '08 z oponami i dętkami (nowych) z 550zł, więc za same koła wyszło 450zł. To raczej bardzo dobra cena jak na te koła.
leniwiec55 napisał(a):Sorry ale wolałbym założyć sztywny widelec niż v-braki. ;D
O, sztywniak będzie w sam raz. Ale v-ki też przemyśl. Możesz też jakieś lżejsze siodełko kupić, to też ok 50 g zbijesz. Swego czasu na allegro były velo 130 g za jakieś śmieszne pieniądze.
Pomyśl o kołach. Na kołach najłatwiej zbić dużo masy. Lżejsza rama daleko nie szukać kelly's sabotage 1400 g. Opony chyba będzie ciężko znaleźć lżejsze.. Słyszałem o jakimś lekkim maxis ale dokładnie nie pamiętam.
Kaseta XT i X 9 zbliżoną wagę maja 15 g różnicy niby nic..
Masz tu wątek o kołach crossride..Po nim zwątpiłem nie przy mojej wadze.
http://www.forumrowerowe.org/topic/1040 ... e__st__140
Na siodle bym więcej nie zbijał chyba że go nie używasz. A VELO miałem kiedyś i lepszym rozwiązaniem było siedzenie na górnej rurze. Mniej bolesne to było. Wink
Na siodle bym wyjątkowo nie oszczędzał bo szkoda zdrowia. A i zniechęcić do roweru można się szybko.

Crossride'y pod tarcze były słabe. Obręczy pękały. Może w nowych rocznikach to zmienili. Aczkolwiek cenę miałeś dobrą. Podobnej masy kół byś nie złożył za tyle.

Kelly'sa bym nie brał. Za dużo ram tej firmy się składa. A tym bardziej jeśli rama jest wychudzona. Jeszcze pytanie o którym roczniku mówimy i ile taka rama kosztuje? Bo ja nigdzie nie znalazłem. Brał bym boplighta team. Boplight oczywiście ma swoje ograniczenia wagowe. Więc tu też bez szaleństw.

Jeśli jesteś zainteresowany pedałami Crank Brothers Candy C (za 160 zł, normalna cena 250-290) lub Smarty (za 120, normalna cena 170) to będę kupował u tego gościa (bo ma jeszcze kilka sztuk w różnych kolorach) dziś lub jutro i mogę wziąć też dla Ciebie. http://www.allegro.pl/item725771090_cra ... tanio.html
Tylko żeby nie było... cranki te tańsze mają złe opinie. O ile Candy C można odbudowywać poprzez kity które bywają na allegro o tyle Smarty nie.
Ja jestem skłonny zaryzykować smarty bo mają większą platformę, są lżejsze, powinny być zdrowsze, dobrze czyszczą się z błota, są względnie tanie i mają czerwone sprężynki w porównaniu z pedałami XT czy Time'ami.

Jeśli chodzi o opony Maxxisa to są MaxxLite 310. Sztuka kosztuje 150 zł. Maxxis też wypuścił wersję 285 ale 350 zł/sztuka. Tak czy inaczej to już kompletnie szalone wagi są.
Za pedały dzięki, na razie sobie podaruję Smile
Te lżejsze Maxxisy bardzo latwo przebić, przerwać. Trzeba już powiedzmy, umieć dobrze jeździć.
Kuba napisał(a):Jeśli chodzi o opony Maxxisa to są MaxxLite 310. Sztuka kosztuje 150 zł.
są też Maxxis Flyweight które ważą 330 gram i kosztują jakieś 110 zł/szt.
do tego dętki flyweight waga 95 gr szt. i sporo ubywa z wagi wyjściowej

jednak ja się boję takiej lekkości, dlatego jeżdzę na shwalbe racing ralph :-P
zmieniłem hamulce na Formula Oro K24 z tarczami z zestawu.
Stron: 1 2 3 4