Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: wymiana napędu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam po 100 latach nieobecności

no więc tak: szlag mi trafił już kasetę i łańcuch (zrobił się w przybliżeniu ze 2 razy dłuższy niż był od nowości)...kaseta ma pewną ilość wyłamanych zębów więc idzie do wymiany

no ale nie byłbym sobą gdybym nie chciał przyoszczędzić...jak w korbie mam wyłamane ze 2 zęby to jeszcze trochę posłuży, czy już trzeba wszystko wymieniać?

Sprzęt bym dobrał taki sam klasowo jaki miałem bo byłem z niego zadowolony i zrobił bardzo przyzwoity przebieg

wszelkie porady mile widziane jak to rozwiązać

nie mam zamiaru brać jakiejś wysokiej klasy sprzętu bo i tak wszystkich na nim przeganiałemSmile


rowerek dalej ten sam...unibike flite bodajże 2012...już nie pamiętam
Peke napisał(a):jak w korbie mam wyłamane ze 2 zęby
Masz chłopie talent, przyznaj się jak to zrobiłeś. Ja bym wymienił "szczerbatą" koronkę.
Peke napisał(a):no ale nie byłbym sobą gdybym nie chciał przyoszczędzić...jak w korbie mam wyłamane ze 2 zęby to jeszcze trochę posłuży, czy już trzeba wszystko wymieniać?

do nowej kasety to wypadałoby nowe tarcze (jeśli są wymienne) do korby ..zależy w jakim jest stanie , ale czuje że może być źle ..można coś porzeźbić z zębami i je podszlifować, choć ja bym nie kalkulował tylko wymieniał całość i miał spokój na dłuższy czas
no Ci co mnie znają to wiedzą że nie oszczędzałem rowerka więc pewnie wyłamałem je gdzieś w terenie jak za dużo było "Powerade'a" Smile Niby zębatki nie są krzywe no ale ze 2 zęby straciły
Napisz czy masz kasetę 8 czy 9 to Ci wypisze co masz kupić

Będzie budżetowo ale jakościowo LUX
ósemeczkę

dopiero się zorientowałem że mam model 2010 podany w stopce;d ale ten czas leci
wersja ekonomiczna starczySmile

Dziękuję bardzo za pomocSmile
z tego co widzę to kółko od napinacza ma spory luz...da się to wymienić samemu bez super skomplikowanych narzędzi?
Górne czy dolne? Ogólnie kółeczka na ślizgach ma mieć luz i to jest normalne. Górne nawet obowiązkowo aby mieć tolerancję przy zmianie biegów. Ogólnie podchodząc do tego jak nie jest mocno zużyte to jeździć!!!
Stron: 1 2 3