Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Lazaro Integral v3 2015 - kupno
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Od razu powiem, że jestem kompletnym laikiem w temacie rowerów, modeli i części. Przy tym stwierdzeniu nie przesadzałem w ogóle. Piszę to, by nie okazało się, że nic nie zrozumiałem z odpowiedzi :-)



Mamy początek wakacji, ponadto swojego jednośladu nie mam od roku, więc szukam czegoś dla siebie.
Zainteresowałem się, poszukałem na temat tego modelu w internecie. Nie byłbym zadowolony, gdyby okazało się, iż ktoś na mnie za dużo zarobił, więc nie ryzykuję, kupując kota w worku.

Przykładowo, dwa wpisy na jednym z blogów są dla mnie co najmniej zachęcające. Jednak są one z czerwca 2013.
Linki:
http://nasiodelku.blogspot.com/2013/06/ ... ad-po.html
http://nasiodelku.blogspot.com/2013/06/ ... al-v3.html

Na innym forum jest 99 stron o Lazaro Integral V, ale nie wiem w jakim stopniu tyczy się to v3, więc przeczytałem pierwsze 5 stron. Opinia jest w miarę pochlebna.
Linki:
http://www.forumrowerowe.org/topic/9562 ... ntegral-v/

Wysuwa się moje pytanie:

Co myślicie?

Mój budżet mieści się w przedziale 1250 zł - 1400 zł. Warto kupić ten rower dzisiaj, w 2015?

Jeśli tak - taki model w Lublinie istnieje? Bo na pewno jest na Allegro, ale wolę kupić go osobiście, za żywą gotówkę, bym mógł potem z łatwością, po prostu, przejść się do sprzedawcy i pogadać z nim twarzą w twarz o ewentualnym zwrocie. Jeśli trzeba już zamawiać to i tak wolę za pośrednictwem kogoś doświadczonego. Jeśli trzeba, kupię przez Allegro.

http://allegro.pl/king-of-the-road-full ... i_c=Search

Drugie pytanie:

Czy ktoś coś wie na temat tego sprzedawcy?

Mam nadzieję, że dałem ten wątek w dobrym dziale.
Witam