Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Powitanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Dobry wieczór, dzień dobry.

Po wielu perypetiach, których źródłem były opór i złośliwość rzeczy martwych, dostałem się na forum. Wreszcie. Nie będę męczył was obszerną biografią, ograniczę się do kilku faktów. Mam 27 lat, mieszkam w Puławach i jestem zielony w temacie rowerowym.

To właśnie intensywna zieleń sprowadziła mnie na tutejsze forum. Chciałem się doradzić w sprawie kupna roweru – a później, kto wie, mam nadzieję, zagościć tu na dłużej – nie mam pewności jednak, gdzie dokładnie mam o to pytać. W powitalnym, a może w jakimś innym, przeznaczonym ku temu miejscu?

Pozdrawiam serdecznie i liczę na wskazanie mi właściwego kierunku.
Witaj :-D
Dobrze trafiłeś :mrgreen:
nihilum napisał(a):nie mam pewności jednak, gdzie dokładnie mam o to pytać.
Człowiek, który miał problemy z aktywacją :-)
Witamy na pokładzie. Pytania dotyczące sprzętu zadajemy w dziale "Sprzęt". Może w już istniejących wątkach znajdziesz odpowiedź na swoje pytania. A jak nie, śmiało je zadawaj.
Powodzenia :-)
Grzenio wita Smile
Witaj! Pytaj o co chcesz i nie przejmuj się jeśli ktoś stwierdzi, że pytania są trywialne. Każdy kiedyś zaczynał i był zielony - pomożemy ;-)
Witaj....
Między innymi po to jest to forum aby pytać... Każdy z nas był kiedyś zielony, ale za sprawą owego forum wcześniej czy pózniej Twoja "INTENSYWNA ZIELEŃ" zamieni się na "INTENSYWNY POMARAŃCZ"...
Czego oczywiście Tobie życzę.... Pozdrawiam.
Witam
tak co by ukrócić złośliwych to ja również miałem problemy z założeniem konta na forum Tongue

Pozdrawiam i do jak najszybszego zobaczenia na szlaku
Dzień dobry wieczór.
To już jest nas dwóch Smile

Nie czuję się tu jeszcze zadomowiony, więc nie napiszę "witaj", ale cieszę się, że jesteś!