10-10-2009, 14:42
Witajcie
Na zakończenie sezonu wyścigowego organizuję jazdę indywidualną na czas w Starym Gaju. Pętla będzie liczyła ok 5-8km, wytyczę ją, jakoś oznakuję przed zawodami i się trochę pościgamy. Zapraszam wszystkich chętnych na sprawdzenie swoich możliwości, nawet tych, którzy w tym sezonie nie brali udziału w żadnych wyścigach. Będzie to taka nasza wewnętrzna forumowa czasówka. Pamiętajcie, że liczy się dobra zabawa a nie wynik. Chodzi głównie o to, żeby się spotkać w jak największym gronie i pojeździć trochę inaczej niż zazwyczaj. Będzie to dobra okazja, żeby złapać wyścigowego bakcyla przed następnym sezonem
Regulamin:
1) W czasówce może startować każdy użytkownik forum na portalu www.RowerowyLublin.org.
2) Zawody przeprowadzane będą w Starym Gaju na oznakowanej pętli o długości 5-8km.
3) Zawodnicy zobowiązani są do posiadania sprawnego roweru i kasku sztywnego.
4) Zawodnicy biorą pełną odpowiedzialność za start w zawodach
5) Zawody będą składały się z dwóch przejazdów.
6) W pierwszym przejeździe najpierw wystartują panie, później panowie, którzy nie startowali w tym roku w żadnych zawodach, a na końcu pozostali panowie, którzy już startowali w tym sezonie w imprezach sportowych. Spośród tych grup kolejność startu będzie losowana.
7) Drugi przejazd będzie się odbywał w kolejności odwrotnej do uzyskanych czasów z pierwszego przejazdu. Najpierw zawodnik z najsłabszym czasem i tak aż do najszybszego.
8) Czasówkę wygra osoba, która będzie miała najlepszy łączny czas obu przejazdów.
9) Przewiduje się następujące kategorie startowe: Kobiety, Mężczyźni M2 (rocznik '80 i młodsi), Mężczyźni M3 (rocznik '79 i starsi). Ostatnia kategoria wydzielona zostanie tylko w przypadku, gdy udział weźmie co najmniej 8 osób z rocznika '79 i starszych.
10) Przewiduje się opłatę startową, uzależnioną od liczby zawodników, ale nie większą niż 7zł (żeby zakupić materiały do oznakowania trasy, zapewnić posiłek po zakończeniu zawodów i upominki dla najlepszych zawodników).
11) Impreza w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych zostanie przeniesiona na termin późniejszy. Informacja o tym pojawi się na forum co najmniej 3h przed planowanym rozpoczęciem imprezy.
Pełny regulamin pojawi się na tydzień przed zawodami (dokładna data, wysokość opłaty, różnice czasowe w jakich będą startować zawodnicy, długość trasy itd).
Zapraszam wszystkich chętnych do wpisywania się tutaj, żebym wiedział ile osób zamierza wystartować.
Piszcie także, który dzień (24X - sobota czy 25X - niedziela) bardziej pasuje Wam na tę imprezę. Wybierzemy termin, który będzie korzystniejszy dla większości osób.
pOZ
rower
Grzesiek
Na zakończenie sezonu wyścigowego organizuję jazdę indywidualną na czas w Starym Gaju. Pętla będzie liczyła ok 5-8km, wytyczę ją, jakoś oznakuję przed zawodami i się trochę pościgamy. Zapraszam wszystkich chętnych na sprawdzenie swoich możliwości, nawet tych, którzy w tym sezonie nie brali udziału w żadnych wyścigach. Będzie to taka nasza wewnętrzna forumowa czasówka. Pamiętajcie, że liczy się dobra zabawa a nie wynik. Chodzi głównie o to, żeby się spotkać w jak największym gronie i pojeździć trochę inaczej niż zazwyczaj. Będzie to dobra okazja, żeby złapać wyścigowego bakcyla przed następnym sezonem

Regulamin:
1) W czasówce może startować każdy użytkownik forum na portalu www.RowerowyLublin.org.
2) Zawody przeprowadzane będą w Starym Gaju na oznakowanej pętli o długości 5-8km.
3) Zawodnicy zobowiązani są do posiadania sprawnego roweru i kasku sztywnego.
4) Zawodnicy biorą pełną odpowiedzialność za start w zawodach
5) Zawody będą składały się z dwóch przejazdów.
6) W pierwszym przejeździe najpierw wystartują panie, później panowie, którzy nie startowali w tym roku w żadnych zawodach, a na końcu pozostali panowie, którzy już startowali w tym sezonie w imprezach sportowych. Spośród tych grup kolejność startu będzie losowana.
7) Drugi przejazd będzie się odbywał w kolejności odwrotnej do uzyskanych czasów z pierwszego przejazdu. Najpierw zawodnik z najsłabszym czasem i tak aż do najszybszego.
8) Czasówkę wygra osoba, która będzie miała najlepszy łączny czas obu przejazdów.
9) Przewiduje się następujące kategorie startowe: Kobiety, Mężczyźni M2 (rocznik '80 i młodsi), Mężczyźni M3 (rocznik '79 i starsi). Ostatnia kategoria wydzielona zostanie tylko w przypadku, gdy udział weźmie co najmniej 8 osób z rocznika '79 i starszych.
10) Przewiduje się opłatę startową, uzależnioną od liczby zawodników, ale nie większą niż 7zł (żeby zakupić materiały do oznakowania trasy, zapewnić posiłek po zakończeniu zawodów i upominki dla najlepszych zawodników).
11) Impreza w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych zostanie przeniesiona na termin późniejszy. Informacja o tym pojawi się na forum co najmniej 3h przed planowanym rozpoczęciem imprezy.
Pełny regulamin pojawi się na tydzień przed zawodami (dokładna data, wysokość opłaty, różnice czasowe w jakich będą startować zawodnicy, długość trasy itd).
Zapraszam wszystkich chętnych do wpisywania się tutaj, żebym wiedział ile osób zamierza wystartować.
Piszcie także, który dzień (24X - sobota czy 25X - niedziela) bardziej pasuje Wam na tę imprezę. Wybierzemy termin, który będzie korzystniejszy dla większości osób.
pOZ

Grzesiek