Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Praca dla studenta z Ukrainy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Dzień dobry.
Jestem studentem 1 roku w Lublinie, mam sporo wolnego czasu i dużą chęć do pracy, ale również potrzebuję pieniędzy :-)

Na Ukraine byłem menadżerem ze sprzedaży części do samochodów, pracowałem mechanikiem rowerowym, oraz sprzedawałem części do rowerów, naprawiałem swój samochód sam.

Lubię pracować rękami z maszynerią, mechanizmami, coś naprawiać. Znajomość języka na średnim poziomie.

Czy ktoś może pomóc z poszukiwaniem pracy.

Zgóry dziękuję.
Studiujesz dziennie czy zaocznie, czy masz obywatelstwo Polskie czy tylko Ukraińskie, jaki rodzaj pracy by Cię interesował
Pozdrawiam
Marcin
Studuję się dziennie, ale mam zajęcia tylko 3-4 dnia w tygodniu do 12.00. Mam obywatelstwo ukraińskie oraz wizą studencką, mogę pracować oficjalno.
Interesuję się praca za kierownicą (prawa jazdy kat. B) albo coś naprawiać albo jakimś magazynierem.
Dziękuje
Alex
Witaj, masz pozwolenie na pracę :?:
j@cek napisał(a):Witaj, masz pozwolenie na pracę :?:

Jacku przecież:
alex_zp_ua napisał(a):mogę pracować oficjalno
:!: :-D
darist napisał(a):
j@cek napisał(a):Witaj, masz pozwolenie na pracę :?:

Jacku przecież:
alex_zp_ua napisał(a):mogę pracować oficjalno
:!: :-D

Dla mnie to nie oznacza to samo.
Dla studentów są uproszczone przepisy i można podjąć legalną pracę bez pozwolenia ale z pewnymi ograniczeniami. :roll:
Nie znam tego. A jaka różnica? Jaki są ograniczenia?

Tu piszą że mogę pracować bez zezwolenia, chyba nie?
http://www.migrant.info.pl/Zezwolenie_n ... C4%99.html
(punkt 17 "Kto może pracować w Polsce bez zezwolenia na pracę")
alex_zp_ua napisał(a):Nie znam tego. A jaka różnica? Jaki są ograniczenia?
Był taki dziwny przepis mówiący, że można zatrudnić studenta bez pozwolenia tylko w trzech miesiącach wakacyjnych ale został zmieniony i zastąpiony przez inny.

Teraz to brzmi tak: