Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Traski XC i zjazdy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć. 
Poszukuje fajnych miejsc w Lublinie jeśli chodzi o jakieś dobre zjazdy, wymagające skilla, ale typowo lajtowe też mogą być. Szukam czegoś gdzie będę mógł uczyć się techniki itp. Można powiedzieć że jestem początkujący Tongue 
 W dalekiej przyszłości chciałbym wystartować w zawodach XC, potem czas pokaże czy zostanę przy XC.
Jedź np. do starego Gaju, nie mówię, że sam jeżdżę poprawnie, ale i tak na początek i tak musisz nauczyć się poprawnie skakać, robić stójkę, jechać na jednym kole. Ogarnij sobie filmy na youtube, np. Global Mountain Biking Network - oni pokazują trochę ćwiczeń technicznych. Stary Gaj w zupełności wystarczy. Powodzonka Big Grin
Takie pytanie trochę od "dupy strony" jak naginacie po lasach to siodełko sobie zniżacie Big Grin ?
(30-06-2016, 13:01)Loczek napisał(a): [ -> ]Takie pytanie trochę od "dupy strony" jak naginacie po lasach to siodełko sobie zniżacie Big Grin ?

Przy zwykłej jeździe XC nie ma to sensu, szkoda kolan (chyba że jeździsz na stojąco... Wink ). Za to jeżeli chcesz więcej zjeżdżać w trudniejszym terenie, to opuszczone siodełko potrafi uratować tyłek. Tak czy inaczej do dłuższej jazdy po płaskim terenie albo tym bardziej na podjazdy siodło powinno być ustawione na optymalnej wysokości - w Internecie jest masa poradników, jak je dobrze ustawić.
W Lublinie jest gdzieś pumptrack ?
(25-01-2017, 22:18)maniek34 napisał(a): [ -> ]Obecnie nie polecam starego gaju
Dlaczego? Wczoraj jeździłem i było OK.
Jest gdzieś może pumptrack? Albo zapytam czy ktoś byłby chętny pokopać Smile ?
Wiem że się powtarzam Big Grin
(08-08-2017, 14:24)Loczek napisał(a): [ -> ]Jest gdzieś może pumptrack? Albo zapytam czy ktoś byłby chętny pokopać Smile ?
Wiem że się powtarzam Big Grin