Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cześć wszystkim! :)
#1
Cześć!

Mam  na imię Jakub, lat prawie 18 Smile  Mieszkam w okolicy Bełżyc- 25 km od Lublina w stronę Opola Lubelskiego. Na rowerze jeżdżę od końca 2015 roku, kiedy to kupiłem pierwszego "poważniejszego górala". Od tamtego momentu nieustannie wdrażam się w świat kolarstwa. Pod koniec sierpnia ubiegłego roku rozpocząłem przygodę z kolarstwem szosowym Smile    Obecnie z niecierpliwością czekam na wiosnę chomikując na trenażerze.


Zarejestrowałem się w poszukiwaniu ustawek i wspólnych treningów. Także do zobaczenia na trasie i byle do wiosny!  Big Grin
Odpowiedz
#2
Cześć Kuba. Witamy na forum. Konto na "Stravie" już masz? Big Grin
PS. Cieszy mnie fakt, że tak młoda osoba potrafi pisać bezbłędnie w języku polskim. Niestety jest to coraz rzadsze Sad
[Obrazek: button-127-brown.png]
Żadne słowa nie zastąpią czynów...
Odpowiedz
#3
Cześć Kuba.
Odpowiedz
#4
Witaj Exclamation 
Wiosna tuż, tuż zatem do zobaczenia niebawem
[Obrazek: button-2404-brown.png]


Nie oczekuj wzlotów, lecz trenuj upadki.
Odpowiedz
#5
Cześć! Wiosna idzie wielkimi krokami ... do zobaczenia !  Smile Smile Smile
Kto nie śpi, ten już coś robi. Smile  Trzeba ruszyć. W drodze znajdę siły.  Tongue
Odpowiedz
#6
Cześć Kuba Smile prawie sąsiedzie Big Grin
"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
Odpowiedz
#7
Dzięki za miłe przyjęcie Smile

(05-03-2018, 22:21)Rado napisał(a): Cześć Kuba. Witamy na forum. Konto na "Stravie" już masz? Big Grin

Stavę mam, bez niej nie ruszam na rower Smile  Stravą nagrywam dopiero 1.5 roku, po przesiadce z endomondo. https://www.strava.com/athletes/19640299

(06-03-2018, 10:12)Mariobiker napisał(a): Cześć Kuba Smile prawie sąsiedzie Big Grin

Jak "bardzo prawie" jesteśmy sąsiadami? Big Grin
Odpowiedz
#8
Jak "bardzo prawie" jesteśmy sąsiadami? Big Grin


Mariobiker jest chyba z Borzechowa  Angel
Odpowiedz
#9