Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buty SPD Rockrider z Decathlona
#1
Question 
Niestety w moich Shimano pękła podeszwa i zostały zwrócone, a że trafiły się nowe buty z systemem ATOP identycznym jak BOA w cenie poniżej 200zł, to się skusilem, mogę je jeszcze wymienić na inne.

ROCKRIDER Buty na rower MTB XC 500
229.99zł
https://www.decathlon.pl/-id_8500162.html

Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tym obuwiem, martwi mnie mała liczba komentaży, i pojedyncze informacje o niskiej trwałości.
Odpowiedz
#2
Nie mam doświadczenia z butami z deca, ale mam doświadczenie z czymś w rodzaju systemu BOA (nie wiem jak to się dokładnie nazywało w northwave'ach) i powiem tyle- osobiście nie zamierzam wracać do tego systemu, a przynajmniej nie w butach MTB. Te klamerki są bardzo wrażliwe na wszelkiej maści błoto i kurz, łatwo się zapychają, a co za tym idzie- potem się zacinają przy próbie ściągnięcia / poluzowania tych żyłek. Dodatkowo w moich nie była to żyłka, a taki jakby sznureczek o ciasnym splocie, więc to jeszcze bardziej łapało kurz i brud oraz z czasem przecierało się.
Obecnie mam buty zapinane na rzepy i jak dla mnie spoko rozwiązanie (chociaż do samych butów niestety pewne zastrzeżenie mam Sad ).

Edit.
Dodam, że w swoich jeździłam 5 lat, ale już po niespełna roku miałam problemy z ich zapinaniem / rozpinaniem. Co niektórzy pewnie pamiętają jak suszyłam je w Górach Świętokrzyskich przy ognisku, bo były tak nabite błotem, że musiałam je w całości zmoczyć, żeby puściły...
Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów „ty”, choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu.

M. Bułhakow, Mistrz i Małgorzata
Odpowiedz
#3