Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wybor hamulcow
#21
Bawienie się z podkowami ma sens gdy rama/widelec jest tak wiotki, że widełki się rozginają, bo inaczej to poprawy raczej nie odczujesz... Smile
Odpowiedz
#22
Podkuc :?: Confusedhock: Ja juz pisalem ze jestem kiepski z mechaniki rowerowej i na nowo zaczynam zabawe z rowerami. Od smarkacza nie siedzialem na siodelku.
Rama, dwa koła i mina wesoła Smile
Odpowiedz
#23
http://e-rower.pl/systemy-hamulcowe-pod ... 6_208.html o takie coś zakłądasz na piwoty, tj podkuwasz je, ale to faktycznie ma sens tylko w przypadkach o których pisał kuczy.
[Obrazek: u4694y2012v3.gif]
"Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.."
Odpowiedz
#24
kuczy napisał(a):Bawienie się z podkowami ma sens gdy rama/widelec jest tak wiotki, że widełki się rozginają, bo inaczej to poprawy raczej nie odczujesz... Smile
Ze swojego doświadczenia mogę potwierdzić w 100% że podkowa przy tylnych widełkach spełnia zamierzone zadanie w 100%. U mnie przed założeniem podkowy tylne widełki się rozjeżdzały co skutkowało słabym sciskiem klocków do obręczy w poruwnaniu z przednim hamulcem. Po założeniu podkowy skuteczność hamulca wzrosła prawie 100%. Wiec to napewno zdaje egzamin. Jeśli czujesz że tylny hamulec jest miększy od przedniego( a nawet to widać jak sie widełki rozszerzają) to po załozeniu boostera napewno odczujesz poprawę
a tak to u mnie wygląda:
[Obrazek: sl274801.jpg]
Odpowiedz
#25
Nowe klocki, dodatkowe podkowki, a z hydraulikami zaczekam. Moze sie cos trafi ciekawego albo okaze sie ze wszystko gra po tych zmianach. Mimo wszystko czekam jeszcze na wasze opinie o hydraulikach, bo temat mnie wciagnal i nadal mam na nie ochote z czystego snobizmu (chce miec fajny rower i sie do tego przyznaje :-P ) Strasznie mnie przeraza cena eksploatacji hydraulikow. Jak bardzo jest to kosztowne w przeciagu roku tak na oko ?
Rama, dwa koła i mina wesoła Smile
Odpowiedz
#26