Liczba postów: 287
Liczba wątków: 18
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Jednak Mozo to producent :-P -
tutaj na jego stronie podobny do tego z Allegro model, Soul CR.
A
tu ciut więcej informacji o tej firmie i wspomnianym wcześniej amortyzatorze Soul.
god@localhost# killall animals && killall people && umount /dev/world && halt
Liczba postów: 1491
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Mozo to oczywiście nie RST. Wyprodukowali kiedyś wspólnie jeden amortyzator... A raczej uginak, bo amortyzatorem bym tego nie nazwał. Mozo nie polecam. Koszmarnie toto działa można kombinować ale nie ma sensu. Miałem Soula (starszy model) z jedną sprężyną. Raidon faktycznie. Sam nie jeździłem ale chodzą o nim dobre opinie. W miarę przyzwoicie chodzą nowsze XCRy od Suntoura. Można też polować na używaną Torę albo używanego Marcoka MXa (compy umożliwiały zmianę tłumienia powrotu ale wewnętrznie, pro miały pokrętło u dołu goleni). Jeśli DJ (do Dirtu więc jak nie skaczesz to się mija z celem) to albo DJ 2 albo stara (do 2007 roku) trójka (i wyżej oczywiście).
Liczba postów: 1457
Liczba wątków: 37
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
to akurat wersja sprężynowa, i ma startą anodę, co moim zdaniem przy takim przebiegu i konserwacji nie powinno mieć miejsca (zwłaszcza, że z tego co piszą użytkownicy anoda nie ściera się w nim zbytnio, chyba że to przypadłość sprężynówki)
STRAVA
Uczłowieczanie poprzez rowerowanie!
Liczba postów: 1036
Liczba wątków: 126
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
0
w sumie dokładnie nie czytałem czy to spreżynówka czy na powietrze tylko wkleiłem na szybko :mrgreen:
Liczba postów: 1036
Liczba wątków: 126
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
0
sądzę ,że wersja sprężynowa to tzw. "zacierus" dlatego anoda może szybciej się scierać(takie moja teoria na ten temat)