Strony (3):    1 2 3
kuczy   03-03-2010, 00:09
#21
A co ma rodzaj sprężyny do tarcia uszczelka-goleń, że się tak zapytam, bo widocznie trzeba mnie oświecić...
Campino   24-03-2010, 17:28
#22
Się tak zapytam.
Czy jeśli jest napisane, że Raidon ma system tłumienia powietrze/olej- to jaki on jest?
Powietrzny czy Olejowy ? Wink
Dzięki
PozdROWER
kuczy   24-03-2010, 19:44
#23
Powietrzny z tłumieniem olejowym.
Campino   24-03-2010, 21:29
#24
Czyli że co ? ;P Nabijam w niego powietrze i śmigam, na czym polega to ustrojstwo ?
Dungor   24-03-2010, 22:36
#25
Nabijasz i śmigasz...zero regulacji tłumienia bo jest olejowe. Zależnie od tego jaka gęstość oleju to tak amortyzator będzie Ci "odbijał".

Śmigam na marcoku Z5 - powietrze/olej. Jak znajdziesz w tej cenie to bierz w ciemno. Ja dałem za niego 450zł w zeszłym sezonie. Nawet używke warto bo Bombery są ogólnie dość ciężkie do zajechania.

RS odpuść z miejsca, Suntour jak najbardziej - miałem Axona przez trzy lata i chodził jak marzenie aż do ostatnich chwil przed odsprzedażą Smile
kuczy   25-03-2010, 13:33
#26
Cytat:zero regulacji tłumienia bo jest olejowe
No nie do końca, to, że jest olejowe to nie znaczy, że nie jest regulowane... Owszem większość raidonów z tego co pamiętam go nie posiada, ale jest wersja bodajże RLD która takie coś jak tłumienie powrotu posiada.
Dungor, nie generalizuj tak bardzo, bo to, że axon pracował dobrze, to nie znaczy, że niższe modele będą tak samo działały. Weź też wyższy model RS'a i będzie pracował świetnie, co nie znaczy, że najniższy z serii też musi. Pomijając skrajne przypadki, bo różne cuda potrafią się dziać.
Strony (3):    1 2 3
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.