Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jaki amortyzator wybrać do 400 zl
#1
witam zamierzam kupić amortyzator do max! 400zl jeżdżę głownie po ścieżkach rowerowych raz na tydzień po jakiś laskach wiec zdarza mi się lekko wyskoczyć co byście mi mogli polecić w miarę wytrzymałego zęby zaraz nie pojawiły się luzy ja wypatrzyłem sobie parę na allegro tylko nie mam pojęcia jak się sprawują podczas jazdy i jak jest z ich trwałością dodam jeszcze ze ważę 67 kg jak byście mogli coś o nich powiedzieć to był bym wdzięczny dziękuję za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam

1 http://allegro.pl/item991111831_sr_sunt ... zarny.html
2 http://allegro.pl/item979389073_nowy_am ... _cena.html
3 http://allegro.pl/item984118239_amortyz ... olory.html
4 http://allegro.pl/item974595292_mozo_so ... _igla.html
Odpowiedz
#2
O ile dobrze pamiętam Duro i Raidon to dosyć twarde amorki. Ten mozo ma bardzo duży skok 140mm to przesada spokojnie wystarczy 80-100mm. Ja obecnie mam XCR'a i jestem całkiem zadowolony. Za te pieniądze naprawdę warto. Na tej stronce powinieneś znależć opisy większości amortyzatorów ,które wymieniłeś.
http://www.forumrowerowe.org/topic/4821 ... ur-epicon/
Odpowiedz
#3
dzieki wielke duzo mi pomogłeś a jeszcze znalazlem taka opcje również jest to mozo tylko o mniejszym skoku http://allegro.pl/item980318639_swietny ... _r_rs.html a wogole wie ktos cos o tej marce bo ja pierwszy raz slysze
Odpowiedz
#4
Patryk napisał(a):O ile dobrze pamiętam Duro i Raidon to dosyć twarde amorki.
Ta, bo powietrze w raidonie bardzo twarde jest ;-)
Mozo to takie tandetne amorki, skok amorka przeciętnie przy zwykłych ramach to 100mm, chyba, że obecnie masz 80mm to można by takiego szukać. A tak to jak dla mnie epicon - całkiem lekki, na wiater, tłumienie powrotu... wszystko co najważniejsze Smile
Tylko czy potrzebujesz piwoty do v-brake'ów? Bo epicon ich nie ma i głupio by wyszło jakbyś sobie zrobił tym problem ;-)
Odpowiedz
#5
Zdecydowanie Epicon. Ewentualnie używana Tora, albo Marzocchi MX, ale że MXów mało na allegro (te amory w swojej prostocie są nie do zajeżdżenia) to zostaje używana Tora albo Epicon. Torą jeździłem (318) Epiconem nie. Problem z Torą jest taki że może być dość droga w wyższej wersji i najlżejsza wersja będzie cięższa niż ten wysłany Epicon. Tora chodzi bardzo przyzwoicie. Problemem Suntourów było marne pokrycie goleni (złaziło po kilku jazdach). Nie wiem jak jest obecnie, ale jako że od kilku lat robią widelce dla Marcoka który jest znany z trwałości (u mnie w 5 letnim Marathonie golenie są czarne bez śladów przetarć) to może pozyskali technologie.
Zatem jeśli musi być nówka to bierz epicona, jak musi być pod Vki to szukaj takiej wersji.
Myślałem nad Raidonem ale zdaje się że nie ma ustawialnego tłumienia powrotu (chyba że poziomem oleju) więc w niego bym się nie pchał. Blokada to rzecz drugorzędna, pierwsza rzecz jaka decyduje o tym czy amor jest z prawdziwego zdarzenia to tłumienie powrotu.
Odpowiedz
#6
obecnie mam 63mm wiec mysle ze 100mm bylo by w sam raz i pojawil sie jeszcze jeden problem wczoraj zmierzyłem swoja rurę sterowa i sie troszkę zdziwiłem bo mam 290mm wiec wogole ciezko bedzie cos wybrac albo zmieniac rame chyba ze da sie jakos przedluzyc rure sterowa
Odpowiedz
#7
Co ty, do czołgu ten amortyzator zakładasz? :| Jak masz jakiś aparat to poka to cudo, bo coś mi się wydaje, że zaraz się okaże, że trzeba 1" sterówkę i takie tam...
63mm... możesz powiedzieć co to za rower i amortyzator co masz obecnie?
Odpowiedz
#8
Sterówki to na pewno nie masz 290. W nowych amortyzatorach tyle nawet nie ma.
No i z tym skokiem... Jeśli masz 63 to masz chyba jakiegoś trekinga. 100 na pewno tam nie wkładaj, nad 80 bym się zastanowil. Jak masz trekinga to trzeba Ci po prostu jakiś wideł trekingowy.
Odpowiedz
#9
mój rower to trek 3700 z 2006r a rura sterowa jest dluga bo rama ma 22,5" a obecnie mam amortyzator RST 191CS jeszcze seryjny
Odpowiedz
#10
Zmierz jeszcze ile ma wysokości ten rst od osi koła do dolnej miski sterów.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości