no najtaniej to to nie było, ale spoglądając na ceny w lubelskich serwisach stawka raczej konkurencyjna - cena kompletnego przeglądu to teraz 80-120 zł + koszty użytych części jeśli coś trzeba wymienić.
Za tą 100 powinni jeszcze zrobić przegląd pozostałych elementów moim zdaniem.
Za 200 w IR przegląd zaskara obejmował - rozebranie całego roweru, czyszczenie smarowanie, wymiana płynów hamulcowego, oleju w amorze, wymiana suportu, sterów i kasety, centrowanie kół + 3 nowe szprychy i łożysko z tyłu, poskładanie wszystkiego do kupy i regulacja...
PS. oczywiście cena zależy od klienta i roweru więc stawką jaką podałem nie należy się sugerować (jestem stałym bywalcem i trochę inne stawki mam), normalnie byłoby pewnie koło 300
Ten rok ponadto dał mocno po pupie sklepom i serwisom rowerowym więc sytuację ratują cenami chyba, ciężko powiedzieć ale z 2 zaprzyjaźnionych sklepów usłyszałem o zarobku mniejszym o około 30% - a ta branża raczej nie może liczyć na dopłaty skarbu państwa na wypadek złej pogody :lol: