Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sklep i serwis rowerowy na Głębokiej
#51
Dzięki za opinię
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
Odpowiedz
#52
BB - hmmm... Napiszę tak: wymiana suportu, regulacja przerzutek i hamulców (z tyłu wymiana klocków) - 100 zł. Osądźcie sami...

PS. Będę jednak korzystał z usług rowerowych u Pana w bloku na Wajdeloty (czynne od 17.00)
[Obrazek: button-127-brown.png]
Żadne słowa nie zastąpią czynów...
Odpowiedz
#53
no najtaniej to to nie było, ale spoglądając na ceny w lubelskich serwisach stawka raczej konkurencyjna - cena kompletnego przeglądu to teraz 80-120 zł + koszty użytych części jeśli coś trzeba wymienić.
Za tą 100 powinni jeszcze zrobić przegląd pozostałych elementów moim zdaniem.
Za 200 w IR przegląd zaskara obejmował - rozebranie całego roweru, czyszczenie smarowanie, wymiana płynów hamulcowego, oleju w amorze, wymiana suportu, sterów i kasety, centrowanie kół + 3 nowe szprychy i łożysko z tyłu, poskładanie wszystkiego do kupy i regulacja...
PS. oczywiście cena zależy od klienta i roweru więc stawką jaką podałem nie należy się sugerować (jestem stałym bywalcem i trochę inne stawki mam), normalnie byłoby pewnie koło 300
Ten rok ponadto dał mocno po pupie sklepom i serwisom rowerowym więc sytuację ratują cenami chyba, ciężko powiedzieć ale z 2 zaprzyjaźnionych sklepów usłyszałem o zarobku mniejszym o około 30% - a ta branża raczej nie może liczyć na dopłaty skarbu państwa na wypadek złej pogody :lol:
BIG WARP - 2012
Sport Tracker
Endomondo
Odpowiedz
#54
Arkus napisał(a):Ten rok ponadto dał mocno po pupie sklepom i serwisom rowerowym więc sytuację ratują cenami chyba

To nie wróżę im przyszłości, powinni raczej zabiegać o klienta. Lepiej raz spuścić cenę i zyskać nowego klienta, który to klient zna innych potencjalnych klientów, którzy to klienci mogą stać się stałymi, a ci polecą ten sklep innym i tak w kółko Macieju ;-) Takie koło napędowe...
[Obrazek: button-127-brown.png]
Żadne słowa nie zastąpią czynów...
Odpowiedz
#55
Rado, trochę drogo wzięli, nie powiem...
Może jeszcze Ci coś zrobili w rowerze, powiem szczerze że ja tu bym się zamknął w jakichś 60 PLN.
Chyba, że musieli się z twoim rowerem mocno siłować typu "zapieczony suport" lub "zjechane ząbki w suporcie" i nie dało się tak łatwo tego wykręcić, to wtedy uwierz mi można tak policzyć.
Serwis jednego roweru nie równy serwisowi drugiemu dlatego są właśnie nie konkretne stawki tylko np. 60-100 PLN czy 80-120 PLN wszystko zależy czy wszystko było tylko wymianą w godzinę czy siłowaniem się z rowerem pół dnia.

Pracowałem w warsztacie samochodowym i wiem jak to jest raz coś odkręcić w 3 minuty a jak to jest siłować się z jedną zapieczoną, zardzewiałą śrubą przez godzinę.
Wtedy nikt nie bierze najniższej stawki tylko się bierze tą wyższą bo czas poświęcony na odkręcenie tej śruby musi się jakoś zwrócić.

Nie żebym ich bronił czy coś bo ja nie korzystam z serwisów ale trzeba było zapytać dlaczego tak drogo i może byś uzyskał odpowiedź.
Odpowiedz
#56
No cóż rower nie był mój, mojej dziewczyny, więc zajechany raczej nie był, poza tym marka typu No Name ..., może za takie po prostu więcej liczą...
[Obrazek: button-127-brown.png]
Żadne słowa nie zastąpią czynów...
Odpowiedz
#57
Wszystko zależy od roweru. Jeden wolnobieg zdejmiesz normalnie, a w drugim nakrętka nie pozwoli założyć klucza i jeszcze będzie zapieczona więc zostanie wyjąć całą ośkę. Dołóż do tego nie dający się odkręcić masą 80 kg (na ramieniu standardowego klucza nastawnego) wolnobieg i okazuje się że coś co w przypadku dobrze utrzymanego roweru zajmuje 30 sekund zmienia się w pół godziny. Może miałeś hamulce typu żeby idealnie równo klocki ustawić trzeba walczyć pół dnia, bo sprężynki są z serii niepodatnych na śrubkę. Może masz krzywy wózek/hak lub duże luzy na przerzutce i bardzo ciężko ją wyregulować. Zdarza się sytuacja że wkręcona (w koło) krzywa przerzutka Altus na krzywym haku chodzi prawie jak nówka, a roczny SLX chodzi jakby był 15 letnim SISem. W serwisach różne przypadki się zdarzają. A najgorszy jest "coś mi trzeszczy jak jadę".

Rado nie napisałeś jaki suport jakie hamulce i klocki. Bo zaraz się okaże że 60% kosztowały części.
Odpowiedz
#58
Rado napisał(a):BB - hmmm... Napiszę tak: wymiana suportu, regulacja przerzutek i hamulców (z tyłu wymiana klocków) - 100 zł. Osądźcie sami...

PS. Będę jednak korzystał z usług rowerowych u Pana w bloku na Wajdeloty (czynne od 17.00)

Ale cena podana to z częściami czy nie? Bo to duża różnica.
Odpowiedz
#59
Tak, z częściami (telefonicznie poinformowano mnie, że suport będzie kosztował 25 zł + dwa klocki hamulcowe YPK, nie wiem za ile).
[Obrazek: button-127-brown.png]
Żadne słowa nie zastąpią czynów...
Odpowiedz
#60
No to masz policzone raczej standardowo.
Tyle kosztuje mniej więcej to wszystko co mówiłeś.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości