Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sklep i serwis rowerowy na Głębokiej
#71
Również polecam Ten sklep. Widać, że chłopaki znają się na rzeczy, nie chcą zedrzeć kasy (bo mają bardzo dobre ceny), nie wciskają bubli tylko dopytują o klasę, wyjaśniają dość dokładnie omawiane zagadnienie. Zatem same plusy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja już znalazłem swój sklep i serwis- Bile Boys ul. Gliniana 60. :mrgreen:
Odpowiedz
#72
Z tymi cenami to ja bym nie przesadzał - części mają nieraz sporo droższe niż można znaleźć na allegro.
A no i niestety muszę wspomnieć o niemiłej przygodzie jak to mi (nowe!) koło krzywe i ze zluzowanymi szprychami sprzedali :-P na szczęście bez kręcenia nosem przyjęli i wyprostowali, a rower mogłem odebrać jeszcze tego samego dnia, także za to należy się pochwała. Tylko, że do perfekcyjnej centry to temu kołu nadal jednak brakuje ;-)
Odpowiedz
#73
mblbn napisał(a):Z tymi cenami to ja bym nie przesadzał - części mają nieraz sporo droższe niż można znaleźć na allegro.

Żaden sklep stacjonarny, a przynajmniej niewiele może konkurować cenami z sprzedaży internetowej. Zawsze tak było i będzie więc nie czepiał bym się cen, a przynajmniej nie porównywał do tych internetowych.

Na jedzenie trzeba zarobić czyż nie ? (pytanie retoryczne).
Odpowiedz
#74
Również polecam ten sklep, zarówno jak i serwis. Znają się na rzeczy. Tongue Tanio i fachowo.
[Obrazek: u10999y2013v3.gif]
KEEP CALM AND !!! ODŁAMKOWYM ŁADUJ !!!
Odpowiedz
#75
Chyba najlepszy serwis w Lublinie. Jakość usług wysoka a co do cen to można się dogadać.
Odpowiedz
#76
Byłem u nich kilka razy. Jakby zmienili podejście do klienta, to byłby całkiem niezły sklep. Za każdym razem, gdy tam zachodzę, to mam wrażenie, że nie zależy im żebym cokolwiek kupił. Nie są niesympatyczni, ale żeby któryś z nich się uśmiechał, to nie widziałem. Choć też zdarzyło się, że jeden ze sprzedawców potraktował klienta w sposób całkowicie nieodpowiedni. Starszy mężczyzna kupował łatki do opon i zapytał, którą stroną się je przykleja i jak w ogóle się to robi. "Bike boy" zaczął robić miny i wzdychać, po czym powiedział: "pomarańczową". I tyle. Ja stałem za tym klientem i miałem ochotę wyjść, a na pewno bym tak zrobił, gdy mnie tak obsłużono.

Krótko mówiąc: przydałby im się kurs z obsługi klienta.

Co do asortymentu i cen - tutaj już trochę lepiej. Chociaż tylko raz udało mi się coś u nich kupić (szukam zazwyczaj dość specyficznych części), to z tego co widziałem towaru trochę mają i wybierać można. Oferują też możliwość sprowadzenia produktów.
Ceny są przyzwoite. Czasami nawet zdarzy się, że oferują jakąś rzecz, której nie będzie się opłacać kupować przez internet. Sklep "Bike boys" to obok MSBike chyba jeden z tańszych w Lublinie.

Jeśli chodzi o serwis, to nie wiem, nie korzystałem.
Odpowiedz
#77
Witam

Jestem jednym z właścicieli Bike Boys i chciałem napisać moją opinię dot. powyższego krzywdzącego komentarza.

Opisana w nim sytuacja nigdy nie miała miejsca. Za każdym razem staramy się jak najlepiej podchodzić do klienta.
Podejrzewam że jest to nieuczciwy komentarz konkurencji lub osoby powiązanej z nią. Podsyłam linka do dwóch innych tematów w jednym jest tak samo negatywna opinia na temat jednego ze sklepów:
http://forum.rowerowylublin.org/viewtop ... 6&start=75

Drugi założony przez tego samego użytkownika, tylko już jest w nim chwalony pewien serwis:
http://forum.rowerowylublin.org/viewtopic.php?t=6498

Myślę że pozostałe komentarze są odzwierciedleniem naszego profesjonalnego podejścia do każdego klienta, ocenę pozostawiam klientom. ;-)

Pozdrawiam
Kamil
Odpowiedz
#78
Kamil, nie ma się czym przejmować. Ja już o tym poście co napisał Cedro zapomniałem gdyby nie Ty. Świeży użytkownik który w pierwszym poscie chwali jakiś serwis na Ciepłej, w drugim Was obsmarowuje, a w trzecim chwali firmę na Wigiljnej jest co najmniej dziwne.
Raczej zrobił antyreklamę tamtym firmom. Po prostu żal du%e ściska.
Ja wiem, że u Was jest okey.
§1 pkt2 Regulamin odnosi się do każdego Użytkownika Forum (w tym Członków Stowarzyszenia „Rowerowy Lublin”). 100% ściemy
Odpowiedz
#79
KamilBB napisał(a):Myślę że pozostałe komentarze są odzwierciedleniem naszego profesjonalnego podejścia do każdego klienta, ocenę pozostawiam klientom.
Jeśli ktoś preparuje o Was takie komentarze, to z jednej rzeczy możecie być dumni: BOJĄ SIĘ WAS :mrgreen:.
Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Odpowiedz
#80
KamilBB, nie uważam, że ten komentarz był krzywdzący - był neutralny. Nie jest tak, jak podejrzewasz - nie jestem konkurencją, nie jestem z nią powiązany, a i żadnego interesu rowerowego zakładać też nie zamierzam. Jestem zwykłym użytkownikiem roweru.
Przytoczyłem tę sytuację, bo mi utkwiła w pamięci. Miała miejsce, bo brałem w niej niejako udział. Jeśli staracie się jak najlepiej podchodzić do klienta, to bardzo się cieszę. Może akurat zdarzyło się to po raz pierwszy i ostatni, tego nie wiem. Jestem wrażliwy na jakość obsługi, dlatego w takim tonie napisałem komentarz.
Z drugiej strony, to cieszę się, że dostałem odpowiedź. Mój komentarz wskazywał na plusy i minusy - oczywiście bardzo subiektywnie. Jeśli wpłynie na to, że Wy, chłopaki z Bike Boys, trochę bardziej będziecie się uśmiechać do klienta, wtedy będę bardzo zadowolony. Choćby z tego powodu, że jestem ostatnio waszym stałym klientem.
Podsumowując: jeśli wykażecie odrobinę więcej entuzjazmu wobec klienta, to, wg mnie, nie będziecie mieli konkurencji w Lublinie (pod względem cen, to chyba już teraz jej nie macie).

PrażonyRabarbar, myślę, że każdą opinią każdego klienta jest warto się przejmować. Fakt, że jestem świeżym użytkownikiem nie pomniejsza wagi tego, co piszę - chyba że się mylę. Podejrzewam, że nie wczytałeś się dokładnie w to, co napisałem, dlatego wyciągnąłeś dużo dziwnych i przesadzonych wniosków. Jestem daleki od tego, żeby pochwalić sklep na Wigilijnej. Pochwaliłem tylko umiejętności sprzedawcy, w żadnym razie asortyment czy ceny.
Poza tym - czy to właśnie nie jest dział po to, by żeby wyrażać swoje opinie? Specjalnie po to się zalogowałem, więc korzystam z takich możliwości, żeby (mam nadzieję) sprzedawcy/serwisanci czytali te posty i jeśli to możliwe, podnosili jakość swoich usług. Wydaje mi się, że na tym to polega.

mariox, nie preparuję komentarzy, tylko piszę o swoich doświadczeniach. Piszę we własnym imieniu, a nie grupowo. I nie boję się "ich" - cokolwiek miałoby to znaczyć.

A tak na na marginesie: miałem wrażenie, że panuje tutaj przyjazny klimat, a zostałem dość niemiło przyjęty. Chcę podkreślić, że nie mam złych intencji, nic mi niczego nie "ściska" i nie działam w niczyich interesach, a reprezentuję tylko swoje prywatne zdanie.

Pozdrawiam
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości