Strony (11):    1 2 3 4 5 6 ... 11   
Michal   14-05-2010, 13:34
#31
A ja znam ludzi którzy TYLKO w cyklo kupuja i będa kupować, no bo maja rabat dobra i miła obsługa itd. Tylko jest jedno ALE zarobki na bardzo wysokim poziomie jak na Lublin, i nie szczędzą na częściach, oraz znają właścicieli od 6 roku życia...
Kuba   14-05-2010, 16:31
#32
Ja tam (na wigilijnej) kupuję rzeczy z harfy. Ceny są normalne. Z rabatami się nie spotkałem ale kupuję rzeczy które gdzie indziej ciężko dostać i jak zamawiam to ściągają. A jak coś jest nie tak to nie ma problemu ze zwrotem. Nie spotkałem się też z jakąś zawiścią itp. Raczej chłopaki w porządku są.
Guzi   14-05-2010, 16:47
#33
Ja także mam negatywną opinię o w/w sklepie i serwisie. O ile z kupowaniem u nich nie ma większych problemów poza tym, iż mają zaporowe ceny - ewentualnie rabat 2% :-) To serwis u nich to totalna masakra. Pojechałem kiedyś do nich z amorem RS (jedyny oficjalny serwis RS w Lublinie) to zwątpiłem. Mają takie pomysły na naprawę, że pan Zdzisiek złota rączka pewnie by wymyślił coś lepszego :-) Postanowiłem nie korzystać kompletnie z ich usług i odradzam innym.
BADEVIL   14-05-2010, 17:06
#34
Nie załamuj się Guzi sam widziałem na własne oczy co można zrobić z blokadą amortyzatora w oficjalnym serwisie.

Tak się złożyło, że ustawiliśmy się na testowanie amora bo chciałem się przekonać jak pracuje.
No i Ups „takie delikatne robią te blokady” wzięła się i ułamała, po prostu ręce mi opadły jak się spece zabrali do roboty.

Szkoda gadać
Kuba   14-05-2010, 18:03
#35
maYkel napisał(a):Haha z chęcią się dorzucę. :mrgreen:

Są 3 podstawowe standardy średnicy kierownic: 25,4 mm, 26 oraz 31,8. Chciałem nabyć mostek na standard 26. Pewien starszy wiekiem Pan zaczął mnie pouczać, że takiego rozmiaru nie ma, a jedynie dwa pozostałe które wymieniłem (tak naprawdę to jest ich dużo więcej :mrgreen: ). Próbowałem go naprowadzić wspominając o starym standardzie szosowym, ale nie pomogło. W zamian dostałem zjebkę, że on jeździ już 30 lat a ja się nie znam bo on się nigdy z 26 nie spotkał. Zamknął się dopiero jak zaoferowałem zmierzenie kierownicy w moim rowerze. :lol:

Szczerze powiedziawszy ja się w życiu z tym standardem nie spotkałem. Że coś takiego istnieje to wiedziałem ale raczej na oczy nie widziałem.
To jest standard z szos Peugeota (oni mieli w tych rowerach różne fantazje)?
Pawel93   14-05-2010, 18:07
#36
No to i ja dodam swoje 3 grosze ;D 3-4 lata temu serwisowałem swój rower w Cyklo , lecz niestety okazało się ,że walą mnie w bambuko ;D po zakupieniu nowego roweru ,korzystam tylko z usług Inti Sport i na Wojciechowskiej przy Polmosie ;D Jeżeli chodzi o cyklo i jakiś rabat to jest mowa ,że powyżej 1000 zł ,ale okazało się że nawet jak przyniosłem paragony z łączną sumką 1700 to powiedzieli ,że jedyny rabacik jaki mogę dostać na następne majsterkowanie wynosi 5 % ;| więc od tamtej pory nie korzystam ani z ich sklepu ani z ich serwisu , choć wczoraj zakupiłem tylko bratu oponke 24 x 1,75 ale dla niego to tylko jazda w okół bloku Big Grin
maYkel   14-05-2010, 20:33
#37
Kuba napisał(a):Szczerze powiedziawszy ja się w życiu z tym standardem nie spotkałem. Że coś takiego istnieje to wiedziałem ale raczej na oczy nie widziałem.
To jest standard z szos Peugeota (oni mieli w tych rowerach różne fantazje)?
Napisałem przecież, że to standard włoski. Francuzy miały ogólnie w dupie wszelkie standardy i oni mieli akurat 25 mm :mrgreen:.

Może się nie spotkałeś bo nie jeździsz na szosie? Ja mam dwie takie kierownice - jedną klasyczny baranek 3TTT a drugą - nowoczesne bycze rogi Syntace. Także topowe firmy o których nie można nie słyszeć jak się "od 30 lat jeździ" a nie żadna egzotyka.
MaciekNP   14-05-2010, 20:57
#38
Widzę, że historia z tym pierdolnikiem lubi się powtarzać. Jesienią 2007 roku kupiłem tam (na Braci Wieniawskich) Kinetica ASL dla Weroniki. Zakup jak to zakup, nie było z nim problemu, tym bardziej, że wtedy mieli jeszcze w swoich szeregach porządnego sprzedawcę (gdyby ktoś szukał to mogę dać namiary i wystawić referencje ;-) ). Problem zaczął się jak przyszedł termin na serwis gwarancyjny. Przegląd typowo na sztukę, tylko po to aby utrzymać gwarancję bo rower miał przejechane nie więcej niż 400-500 km, był czyszczony i smarowany samodzielnie podczas bieżącego użytkowania (do serwisu oddaję tylko amortyzatory i koła do centrowania). Serwisant miał sprawdzić suport bo podczas jazdy pod stopami było wyczuwalne chrobotanie. Podczas odbioru okazało się, że jest gorzej niż było. Rower został do poprawki. Gdy po niego przyjechałem, dowiedziałem się, że to nie jest wina suportu, że trzeba wymienić cały napęd a jak dalej będzie trzeszczeć to wymienią suport. Niestety nie wskazali związku między napędem (łańcuchem i kasetą) a trzeszczącym suportem. Na koniec od starego buca, pseudo-kolarza dostałem opierdol, że się nie znam, że skaczę na rowerze po schodach i że rower był używany w trudnych warunkach więc się zużył i nie ma na to gwarancji. A ów buc dobrze wiedział, że rower nie mój tylko mojej dziewczyny, jeżdżącej w porywach 15 na godzinę, raptem po kilku wycieczkach, głownie po płaskim i po asfalcie. Ogólnie chamstwo, buractwo i niespotykany w żadnym innym miejscu brak kompetencji i szacunku dla klientów. Omijajcie ten "serwis" szerokim łukiem!

Pozdrawiam,
Maciek
Nocny Patrol
gello1   14-05-2010, 21:29
#39
BADEVIL napisał(a):Nie załamuj się Guzi sam widziałem na własne oczy co można zrobić z blokadą amortyzatora w oficjalnym serwisie.

Tak się złożyło, że ustawiliśmy się na testowanie amora bo chciałem się przekonać jak pracuje.
No i Ups „takie delikatne robią te blokady” wzięła się i ułamała, po prostu ręce mi opadły jak się spece zabrali do roboty.

Szkoda gadać
BADEVIL, ciekawe kto tą blokadę złamałTongueTongueTongue
BADEVIL   14-05-2010, 22:23
#40
Gello1 No właśnie kto? mówię tu o blokadzie Guziego nie mojej ona ma się dobrze :-D i nie oddam jej w niczyje ręce.

Byłem z nim w serwisie podczas próby regulacji a jak się to skończyło wiemy my 3?

Może to nie Ty generalnie jestem zawiedziony ogólnie postawą CYKLO przekłada się na to kilka mniejszych wydarzeń.
Są też sytuacje, które powodują sympatię do konkretnych osób jednak jak to mawiają zadowolony Klient może powie trzem osobom jak było wspaniale, jednak niezadowolony powie kilkunastu.

A jak sam widzisz jest nas wielu … myślę, że jeśli masz taką możliwość to warto przekazać nasze uwagi szefostwu. Lublin to dziura jeśli chodzi o fachową i sensowną radę w sprawie serwisu rowerowego, skoro mniejsze sklepy i serwisy sobie z tym radzą znakomicie, czemu Cyklo ma z tym problemy to pytanie do właścicieli.

Pozostawiam je bez odpowiedzi ponieważ to Oni sami powinni na nie znaleźć odpowiedź, mam tylko szczerą nadzieję, że nasze opinie przyczynią się do tego.
Strony (11):    1 2 3 4 5 6 ... 11   
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.