Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
oponki
#1
Zawsze mi się marzyły oponki z takim bierznikiem :

http://www.allegro.pl/item1076123633.html

Czy takie opony beda dawaly rade?
Pomine aspekt, że akurat miesci sie w budzecie studenckim ;]
Czy sa one szersze niz standardowe w roweze gorsko/treckingowym?
Odpowiedz
#2
DeVaK napisał(a):oponki z takim bierznikiem

A gdzie i co konkretnie Kolega studiuje? Confusedhock:
Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Odpowiedz
#3
Mam takie tylko w wersji zwijanej. Niby kenda podaje ,że to 2.0 ,ale są nieco większe coś ok 2.10. Generalnie jak na opony z takim bieżnikiem to mają niski opór toczenia ,ale konkretnie gdzie mają dawać radę? Ja na nich jeżdzę praktycznie wszędzie po szosie ,lesie ,błocie , mieście i nie narzekam.
Odpowiedz
#4
sorry za OT, ale, jak rany, ludzie! Bieżnik! BieŻnik!
Wszechkozacki Związek Hodowców Gronkowców - Oddział Zamiejscowy
JID: <!-- e --><a href="mailto:harkonnen2@jid.pl">harkonnen2@jid.pl</a><!-- e -->
Odpowiedz
#5
Teraz informatyke, co lepsze wcześniej bylem humanista, a tu taka gafa ;/ ;]
Mea culpa, na usprawiedliwienie napiszę iż godzina była dosyć późna.
Bieżnik, bieżnik, i po trzykroć bieżnik ;]


dodam tylko że nie zawsze wstawi mi polski znak, ponieważ śledzę forum z telefonu ;]
Odpowiedz
#6
DeVaK napisał(a):wcześniej bylem humanista
Humanista to nie jest zawód czy profil w LO, ale pewien sposób podejścia do życia. Teraz każdy głupek, który nie umie liczyć mówi, że jest humanistą, a ten co nie umie poprawnie pisać jest umysłem ścisłym, a koniec końców i jeden i drugi są umysłami ściśniętymi. Tyle OT.
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz
#7
Dziękuję za wiarę we mnie ;] I za podcięcie skrzydeł również podziękował. ;]
Odpowiedz
#8
Dołóż pare zł i kup zwijane czuć różnice w oporze toczenia. mam je szuram wszędzie maja z 6 tys przebiegu i bieżnik lekko sie starł myśle ze drugie tyle spokojnie wezmą.
Odpowiedz
#9
Jaki wpływ na opory toczenia ma zwijalność? Klocki i mieszanka chyba ta sama... Czy nie?
Te wymiary i tak zawsze zależą od producentów. Każdy ma inne 2.0.
Odpowiedz
#10
Może większa elastyczność? Bo komfort zwijanych a drutowanych jest nie do porównania na pewno Smile Podobno też im gęstszy oplot tym lżej się toczą oponki, ale to już nie na moją głowę zrozumieć Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości