Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieprzebijalne dętki
#41
anemia napisał(a):Teraz co do ceny. Cena dętek komplet na rower to około 520zł z przesyłką.
http://biketires.pl/product-pol-111-Detka-Eclipse.html

To Ty zapłaciłeś 120 zł. za przesyłkę? To hardcorowo Smile)

velonews.pl napisał(a):...Nie ma, niestety, ideałów, ale te dętki z pewnością są godne rozważenia. Są one najlżejsze na świecie, o czym świadczy 56 gramów na wadze, inne super lekkie tego typu produkty ważą w granicach 85-110 gramów, wykonane są z butylu i nadają się tylko do postawienia na półce. Lateksy Michelina, na których jeździłem 2 lata i złapałem tylko jedną gumę w górach na zjeździe, ale to się nie liczy bo obręcz była do wyrzucenia Tongue ważą około 130-135 gramów. Według mnie to świetne rozwiązanie dla osób, które nie chcę się babrać z mlekiem, często zmieniają opony, i którym zależy na niskiej masie. Przy tak niskiej wadze rotującej i tak niskiej awaryjności około 50 euro nie jest to ani super tanio ani super drogo, biorąc pod uwagę np. fakt, że karbonowy zacisk na którym zyskujemy 13-15 gramów kosztuje około 200 zł, ale z drugiej strony jest to tylko dętka...
Wszystkich nas w końcu wytępi forumowe gestapo...
Odpowiedz
#42
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram (ważone)
3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - vicere 18gram
4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 + 6 gram vincere sruby 250
5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 + 20gram adapter + 6gram vincere sruby 279
6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. @ śrubki alu (minus 3 gramy)
7.Cables: (Pancerze i linki) +30(pancerze, a linki wliczone w manetki)
8.Cassette: (Kaseta) - shimano XTR 32-11 221gram (ważone)
9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 265gram + spinka sram power (ważone)
10.Crankset: (Korby) -Shimano XTR + Race face next + suport BB30 KCNC 814gram (@Ti)
11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram
12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – XT sgs 224gram (ważone)
13.Fork: (Widelec) - F1 RST Platinium Air RL ~1540gram(z przyciętą rurą, ważone)
15.Frame: (Rama) superior XP930 alu 16,5 - 1552gram (srubki na koszyk alu)
16.Grips: (Gripy) KCNC handelbar eva 7gram (ważone)
17.Handlebar: (Kierownica) Easton EC90 carbon 25,4 106gram(ważone)
19.Headset: (Stery) Accent Airplane 80gram
20.Pedals: (Pedały) PD-M970 320gram
21.Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XC gel flow 174 gram (ważone)
22.Seatpost: (Sztyca) boplight team 31.6 x 400mm 250gram
23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light (35mm) 22gram
24.Shifters: (Manetki) XT (-monitorki) (z linkami) 250
25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR 128gram
26.Spacers: (Podkładki pod mostek) 9(?)gram
27.Starnut: (Gwiazdka) 6gram(?)
28.Stem: (Mostek) Syntace F99 120mm@Ti, 105gram(ważone)
29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe Rocket Ron 2.1, 460 gram(ważone)
30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe Nobby NIC 2.1 evo, 454gram (ważone)
31.Top Cap: (Top cap) NECO/accent (?)9gram
32.Tubes: (Dętki) eclipse 50gram + przednie koło mleczko+opaska (72gram)
33.Wheel Front: (Koło przednie) 651gram (ważone)
-Hub: (Piasta) XTR 975
-Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR CREST 340gram
-Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution black 2.0-1.5 + dt alu
-Rim tape: (Opaska) maxxis fly weight (?)
34.Wheel Rear: (Koło tylne) 846gram (ważone)
-Hub: (Piasta) XTR 975
-Rim: (Obręcz) Mavic XC 717
-Spokes: (Szprychy) Sapim CX-RAY + sapim polyax red
-Rim tape: (Opaska) maxxis fly weight (?)
35. Tarcze XTR rt98 ~223gram
przód 160mm
tył 140mm
Misc :
* pulsometr donnay ?
* mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram
* sigma sts 1609?


około 9-9.5kg
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha, Bartek nic nie mówił że te dętki to część jego projektu anemia-rower.Teraz nie dziwota skąd pomysł na ultra-lekkie dętki.Przy takim zbijaniu wagi wszędzie szuka się zbędnych gramów. Na forum szosowym czytałem że choroba pod tytułem "light-bike" jest bardzo niebezpieczna. Wciąga... Swoją drogą jestem chyba jedyny który zazdrości Ci podejścia do roweru jeżeli chodzi o wylajtowanie go.Nie zapomnij jeszcze o porządnym treningu i powinno być dobrze nie tylko na Mazovii,bo rower na pewno nie przeszkadza Ci już w czasie jazdy.Masz mesydż na priv młody człowieku.
Miłość jest dla hipisów, nienawiść jest dla panków!!!
Odpowiedz
#43
PrażonyRabarbar napisał(a):Ja to bym nawet nie wyczuł 200g a może i 300g.
Fakt, w zeszłym roku może zrobiłem z 2tys km, zaliczyłem 2 maratony mazovii (zawsze z ostatniego sektora) i 2 ustawki Jurkowe.
W 2011 przejechałem tyle co na styczniowej MK.

To dwie ustawki Jurkowe to jak 4 maratony na kacu.

Swojego czasu jak łapałem gumę za gumą (prawie zawsze w tym samym miejscu), zacząłem szukać dętek nie do przebicia i kombinować z płynami itp. Efekt jest taki że nawet nie przebijalne w końcu padały, najczęściej przyszczypnięte obręczą. Nie wierze że to ma sens, zwłaszcza że zimą strasznie parcieją te gumy (miałem jakieś dwa rodzaje). Może i jakaś różnica jest, ale po jakimś czasie wróciłem do starych zwykłych gum. Zamiast 1 dętki miałem 6 zwykłych i nie musiałem czekać na przesyłkę. Dla kogoś kto nie ma ambicji sportowych w kolarstwie, to bez sensu kupować kiszki droższe niż 15 zł. A dodatkowo nauczy się zmieniać dętki w każdej sytuacji, w nocy, przy zacinającym deszczu, przy -20 stopniach a nawet kiedy obok są wybory miss mokrego podkoszulka.
Rama, dwa koła i mina wesoła Smile
Odpowiedz
#44
Gdyby gość miał lżejsze koła może byłby 3 (rower może by mniej pojechał ze względu na mniejszą energię) a tak był 4....
http://www.pinkbike.com/video/4263

I kto mi tu powie że rower nie ma znaczenia w wyścigu. Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości