Strony (3):    1 2 3
KermitOZ   16-06-2009, 23:36
#21
mamut77 napisał(a):To pogratulować pancernego tyłka :lol:
Jeśli chodzi o te sprawy to kluczem jest dobra technika Tongue

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
mamut77   16-06-2009, 23:48
#22
Ale chodzi o technikę jazdy? Technikę wykonania siodełka? Technikę sadowienia się na rzeczonym siodełku ;-) ? Pytam jak najbardziej poważnie.
KermitOZ   16-06-2009, 23:53
#23
Pewnie wszystko po trochu, ale chodziło mi o technikę jazdy (składa się na nią m.in technika sadowienia Smile).

Nie wiem w jakiej mierze wysoka kadencja ma wpływ na lepszy komfort tyłka (i czy w ogóle ma), ale na pewno trzeba często zmieniać pozycje Wink Nawet na płaskim stanąć raz na jakiś czas na pedałach, zrobić w ten sposób kilka obrotów, do tego porozciągać się czasem, to pomaga Smile

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
mamut77   17-06-2009, 00:15
#24
Według mnie kadencja ma znaczenie, przynajmniej tak wynika z moich doświadczeń z siodełkami. Ciało musi się po prostu przyzwyczaić do nowego kształtu pod czterema literami. Po iluś tam godzinach telepania się jakimiś polnymi czy leśnymi drogami po prostu czuję że siedzę na czymś twardym i koniec. Stawanie na pedałach, nawet kręcenie nie pomaga. Tyle że rozciągania nie próbowałem.

A może to wszystko to po prostu indywidualna sprawa i każdy musi znaleźć swoje remedium na obolały tyłek.
msz   30-06-2009, 23:41
#25
znajduje tu odpowiedzi na wszystkie PALĄCE mnie problemy... :lol:
Hiyo   03-07-2009, 11:51
#26
pampers wystarczył w moim przypadku. Chyba chodzi tu najbardziej o odprowadzanie potu niż o gniecenie siodełka.
Kamil   03-07-2009, 22:21
#27
trafiłem na ciekawy artykuł Wink

http://www.wrower.pl/sprzet/siodelko/siodelko.php

:: Gdy boli

Co jednak można zaradzić jeśli ból daje znać o sobie podczas każdej przejażdżki rowerowej ?

* obniżyć nieco nos (przód) siodełka
* przesunąć siodełko do przodu
* podczas jazdy zwracać uwagę aby pupa była położona bardziej na tylnej - szerszej części siodełka
* podwyższyć kierownicę - tak aby przyjmowana przez nas pozycja była bardziej pionowa
* zastosować krótszy wspornik kierownicy z tych samych powodów co powyżej
* jeździć w spodenkach kolarskich bez bielizny ! (szwy powodują obtarcia)
* jeśli ból występuje w czasie zjazdów - szczególnie po nierównej nawierzchni - przenieść część ciężaru na stopy - lekko unosząc się na nogach
* zastosować amortyzowany wspornik siodła - szczególnie przy aluminiowych rowerach (oczywiście dotyczy to rowerów bez amortyzacji tylnej)
* jeśli doszło do odparzeń, a musimy kontynuować jazdę zastosujmy zasypkę dla niemowląt, lub na rany - �Dermatol� (do kupienia w aptece).
* w ostateczności - zmienić siodełko
Strony (3):    1 2 3
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.