Strony (2):    1 2
marcin0604   12-03-2012, 20:48
#11
To ja słów kilka o serwisie w dekacie a konkretnie o pewnym serwisancie.
Miałem dziś sytuację po tytułem "urwałem łańcuch na starcie pod światłami". Wiadomo jak jest- nie fajnie. Ą że stało się to pod dekatem to skierowałem się tamże po pomoc.
Serwisant o imieniu Marek (taki wysoki) bez żadnej zbędnej dyskusji i z uśmiechem na ustach nieodpłatnie pomógł mi poskładac się do kupy.
Bardzo miły kolo.
yorki   12-03-2012, 22:10
#12
To i ja kilka ciepłych słów o serwisie Decathlonu:
Mój syn zaprowadził Rockridera na przegląd (smarowanie, regulacje itp.)
Potraktowali małolata poważnie, bez naciągania na koszta, a hamulec przedni (Juicy 3),
z którym mieli jakieś problemy po prostu wymienili na nowy.
Koszt całej usługi wykonanej profesjonalnie - dużo poniżej 100.
Niestety nie znam imienia serwisanta, ale w imieniu młodego Dziękuję.
mariox   13-03-2012, 00:04
#13
Oni w ogóle są fajni w tym Decathlonie. Kiedyś szukałem bielizny termicznej na narty. Facet mi zaczął tłumaczyć, że ta narciarska jest droższa z uwagi na sezon, ale śmiało mogę brać taką dla biegaczy, bo niby tej samej klasy, ale tańsza od narciarskiej Smile. Nawet mnie zaprowadził na odpowiednie stoisko i pokazał, która to :-D.
Innym razem szukałem kasku rowerowego. Był jeden fajny, ale miał jakieś rysy, a to był ostatni egzemplarz. Gościu polecił mi targowanie się, nawet zasugerował, ile mogę ukręcić na cenie :lol:

Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Pat   13-03-2012, 00:08
#14
A mi Pan z działu rowerowego odradził zakup jakiejkolwiek lampki z tego sklepu :-P
Kuba   13-03-2012, 02:25
#15
Pat napisał(a):A mi Pan z działu rowerowego odradził zakup jakiejkolwiek lampki z tego sklepu :-P

Pewnie dlatego szukają teraz nowych pracowników. Wink
KermitOZ   13-03-2012, 09:57
#16
Pat napisał(a):A mi Pan z działu rowerowego odradził zakup jakiejkolwiek lampki z tego sklepu :-P
Po tym co pisze Patrycja i pozostali widać, ze przynajmniej znają się na rzeczy Wink Praca tam to musi być niezła lipa: z jednej strony musisz sprzedawać, a z drugie wiesz, że wciskasz drogą tandetę ;/

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
yorki   01-04-2012, 22:57
#17
Jakiś czas temu wypowiadałem się ciepło o serwisancie z Decathlonu.
Dzisiaj obejrzałem efekt Jego pracy ...
zamiast czarnego hamulca Juicy3 pojawił się bialuśki elixir...
i co ?
jak załatwić wymianę drugiego hamulca ?
macrainbow   02-04-2012, 16:26
#18
yorki napisał(a):Jakiś czas temu wypowiadałem się ciepło o serwisancie z Decathlonu.
Dzisiaj obejrzałem efekt Jego pracy ...
zamiast czarnego hamulca Juicy3 pojawił się bialuśki elixir...
i co ?
jak załatwić wymianę drugiego hamulca ?

a czy czasem elixir nie jest o klase wyzszy od juice3?
jak tak to tylko sie cieszyc ;]
Grzegonz   02-04-2012, 16:30
#19
Pojedz i się upomnij, powinieneś dostać drugi do kompletu bez większych problemów.
yorki   06-04-2012, 20:08
#20
Grzegonz napisał(a):Pojedz i się upomnij, powinieneś dostać drugi do kompletu bez większych problemów.
Miałeś rację, a ja mam kpl. białych hamulców. :-)

... a dziura jest na wylot ...
Strony (2):    1 2
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.