Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unibike - dostępność w Lublinie
#1
Witam
Może ktoś z Was wie gdzie w Lublinie dostanę rowery Unibike. Prosił bym jeszcze o poradę czy model Expedition GTS i Globetrotter GTS bardzo się od siebie różnią? Jestem laik, a za tą końcówkę kupił bym sobie sakwę i pewnie bidon itp… Pozdrawiam

http://www.unibike.pl/trekking.html
Odpowiedz
#2
Witaj Sebastian.
Zacznijmy od tego, że jeden rower według cennika kosztuje 2999 PLN drugi kosztuje 1899 PLN a to bardzo duża różnica cenowa.
Te rowery różnią się praktycznie wszystkim od przerzutek, napędu na kołach i oponach kończąc.
Mówiąc ogólnie globetrotter GTS jest sprzętowo ze dwie półki wyżej niż expedition GTS

A gdzie mają rowery unibike:
http://www.unibike.pl/dys/lubelskie.html

Na allegro użytkownik polars
Sprzedaje rowery między innymi unibike
Odpowiedz
#3
Seb, Bardzo dziękuję za poradę, lepiej wezmę GLOBETROTTERa GTS jak mówisz, na sprzęcie się nie oszczędza, nie chciałbym zostać z usterką w środku lasu 200 kilometrów od Lublina. Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc i za adresy Seb
Odpowiedz
#4
...
Odpowiedz
#5
Ale ja nie wiem o co chodzi?
Odpowiedz
#6
Sebastian napisał(a):A to co ja kupię można z Wami na ustawki jechać czy tylko pozostaje mi żywot pustalnika...
Rower ma być sprawny technicznie, a jeśli chodzi o wyposażenie, to zadbaj o to podstawowe, wymagane prawnie.
Gdzieś wyczytał, że ktoś robi jakieś bariery wstępu na ustawki z uwagi na sprzęt?
Chęci wystarczą.
Pamiętam takiego, który na komunijnym przyjeżdżał i śmigał... tylko szum.
Przyjedź, zobacz, refleksje się same pojawią i już będziesz wiedział, co jest grane.
Innymi słowy - nie czaj się, bo zbierzesz niepotrzebnie negatywne opinie.
Sporo już takich było, co tylko przy klawiaturze byli aktywni.
Oczywiście nikt ciebie do niczego nie zmusza - wykorzystaj swój zapał i raduj też innych swoim towarzystwem :-)

EDYCJA:
Nie pisz jednego posta pod drugim.