Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spinki do łańcucha
#1
Polecacie jakieś konkretne spinki z jakiegoś konkretnego sklepu ? Głupia drobna sprawa, a jednak. W jednej spince wygięła mi się blaszka, w drugiej pękł wałeczek, w trzeciej dziś wałeczek podczas rozpinania wylazł z dziurki w którą nie da się go wepchnąć. Kupiłem dziś następną spinkę ale ni cholery nie da się jej spiąć chyba że siłowo kombinerkami. Szlag mnie trafi zaraz. Jeżdżę od roku bez jednego ogniwa, bo co jakiś czas mam ten problem z spinkami, w sumie różnicy nie ma żadnej. Ale na przyszłość taka wiedza może się przydać.

Ps. Dlaczego te głupie spinki nie są jakoś znormalizowane tylko każda się różni od siebie konstrukcją ?
Rama, dwa koła i mina wesoła Smile
Odpowiedz
#2
jaką spinkę kupiłeś?
ja miałam tylko SRAMa ale nie narzekam, fakt pierwszy raz ciężko się je zapina i rozpina ale później to już rękoma bez użycia narzędzi bez problemu, nie łamały mi się ani sam mi się łańcuch nigdy nie rozpiął

sklep w którym zostały kupione nie ma tu chyba większego wpływu
STRAVA
Uczłowieczanie poprzez rowerowanie!
Odpowiedz
#3
Podobnie jak wyżej.
Spinka SRAM (9) z łańcuchem Shimano (9).
Trochę ciężko z rozpinaniem ale wytrzymała dłużej niż łańcuch.
Darek  -  Easy Rider 
DOBRZE, ŻE JESTEŚCIE  Smile 
Odpowiedz
#4
Zależy jaki łańcuch. Np. do mojego hg50 (8) nie pasowała standardowa spinka sram taka jak tutaj: Klik . Okazało sie, że shimano delikatnie odbiega od standardu 8-mio rzędowego i robi minimalnie szersze łańcuchy. Dobrze, że w sklepie uznali reklamację i mogłem wymienić ją na taką pasującą:Klik . Podobno jest mniej trwała ale przynajmniej "działa" ;-)
Odpowiedz
#5
Pinky pewnie kupiłeś spinkę shimano...
Powiem szczerze, że jak ją pierwszy raz zobaczyłem to nie miałem pojęcia jak to zamontować na łańcuchu :-D
Pewnie kupiłeś taką??? :
http://www.rowerek.pl//index.php?produc ... rod_id=163
Odpowiedz
#6