Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kocur
#1
Hej, w końcu złożyłem rower na miasto. W sam raz do wygrywania AlleyCatów i włóczenie się po mieście. Miał wyglądać jak najbardziej ascetycznie, ale dawać przy tym przyjemność z jazdy. Wydaje mi się, że oba te warunki zostały spełnione. Rower jest typową hybrydą. Posiada szosową ramę, korbę i hamulec, trekingowe koła, miejską piastę oraz rogi i kierę mtb. Długo wyszukiwałem części, ale było warto. Podziękowania dla Pawła z Centrali za złożenie tego wszystkiego do kupy, profesjonalna robota Smile Poniżej specyfikacja:

Rama: Stockli 55,5cm
Widelec: cHgw, chromowany
Obręcze: Vuelta Kronos
Szprychy: Shimano Deore
Piasta Przód: Shimano STX
Piasta Tył: Sachs Pentasport
Manetka: Sachs Pentasport
Korba: Campagnolo Daytona 172,5
Suport: cHgw
Kierownica: cHgw
Sztyca: cHgw
Mostek: cHgw
Stery: cHgw
Klamka: cHgw
Hamulec: Shimano 105 Golden Arrow
Opony: Rubena 622x25c
Owijka: Fizik
Rogi: Zoom
Fotel: Selle Royal Viper
Zacisk: Joy
Homo: Shimano 105 (będą Shimano 520)

Waga: ok 11,5kg

[Obrazek: Kocur2011.05.31%252520006.JPG]

Więcej fotek: Tutaj

pOZBig Grinrower
Grzesiek
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz
#2
eee, no nie pogada... :-) pozazdrościć tylko i pogratulować :mrgreen:
PS. a ta firma cHgw to bardzo dobra marka - polecam ją innym ;-)
[Obrazek: button-127-brown.png]
Żadne słowa nie zastąpią czynów...
Odpowiedz
#3
Lux maszyna. Ma charakter ;-)
Odpowiedz
#4
Tak z ciekawości, w jakiej sumie się zmieściłeś ?
Rama, dwa koła i mina wesoła Smile
Odpowiedz
#5
Bez pedałów wyszło blisko 700zł, trochę drogo jak za rower na miasto, ale tak jak napisałem zależało mi na tym, żeby rower dawał przyjemność z jazdy Smile Jak sprzedam koła, które były przy ramie to pewnie wyjdzie poniżej 600zł, co jak szacuję stanowi 2/3 jego rzeczywistej wartości.
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz
#6
Rado napisał(a):a ta firma cHgw to bardzo dobra marka - polecam ją innym ;-)

Szukałem w internecie i dowiedziałem się, że ta firma to: cHgw co to jest :lol:
Ale miło popatrzeć na "twórczość" Grzegorza, fajnie to wygląda :mrgreen:
Darek  -  Easy Rider 
DOBRZE, ŻE JESTEŚCIE  Smile 
Odpowiedz
#7
Znać rękę artysty pana P. :-D
Miło popatrzeć.
Te chwyty- golasy w sumie też maja swój urok. Dobrze się jeździ ściskając gołą rurkę? :mrgreen:

Ups, dopiero teraz zobaczyłem czarną owijkę- nie było pytania.
Odpowiedz
#8
Niezłośliwie powiem, że dziwią mnie ogólne podniety userów nt. tego roweru, ale widać takie prawo admina... :mrgreen: ;-)

Jak dla mnie typowy miejski parch jak to parch. Widziałem setki ładniejszych. I tak najważniejsze jak ci się go ujeżdża. Jakbym miał zrobić idealny rower do kurierki to wyglądałby podobnie muszę przyznać jeśli chodzi o rozwiązania konstrukcyjne.

btw: czemu klamkę do przedniego hampla masz z prawej?
Odpowiedz
#9
maYkel napisał(a):btw: czemu klamkę do przedniego hampla masz z prawej?
żeby lewą mógł machać na masie krytycznej :-D
[Obrazek: u4694y2012v3.gif]
"Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.."
Odpowiedz
#10
maYkel napisał(a):czemu klamkę do przedniego hampla masz z prawej?
Jedna ręka obsługuje hampel i manetkę, wydawało mi się to logiczne, ale rzeczywiście, przez telefon podczas jazdy średnio się rozmawia i to jest jedyna wada. Na szczęście w tym przypadku ratuje mnie hamulec w torpedo Smile
marcin0604 napisał(a):Znać rękę artysty pana P.
Pan artysta P. składał to do kupy i służył radą co do rozwiązań czysto technicznych, wizja jak to ma wyglądać akurat była moja Tongue Natomiast widziałem kilka rowerów, które teraz Paweł składa i naprawdę robią wrażenie Smile
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości