Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bezobsługowa wypożyczalnia rowerów miejskich
#1
Witam serdecznie , piszę tutaj by podzielić się opinią użytkowników i liczę
na pomoc . Jestem studentka 4 roku architektury krajobrazu i jako pracę dyplomową
mam za projekt stację rowerową dla Lublina czy system takich stacji jak obowiązują
w Krakowie, Rzeszowie czy Wrocławiu i w kilku innych Europejskich miastach.
Nie jest to tylko stacja z parkometrem i rowerami ale też małe centrum kultury
gdzie użytkownicy mogą sobie usiąść odpocząć czy coś zjeść w terenie .
Pytanie brzmi czy ludziom jest potrzebne takie miejsce, czy Lublin potrzebuje
systemu stacji rowerowych, w jakich punktach były by najmilej widziane
przez rowerzystów i ogólnie proszę o jakieś takie wskazówki czy pomysły
a poniżej znajduje się linki do strony gdzie znajdują się zdjęcia projektu
wraz z wizualizacją.

http://www.wrzuc.to/eRWhst8.wt - > projekt
http://www.wrzuc.to/a8nmodGc.wt - > wizualki




z góry dziękuję za pomoc. ; )
izunia_ak
Odpowiedz
#2
Temat wypożyczalni przewinął się już na forum: http://forum.rowerowylublin.org/viewtopic.php?t=3474
kilka zagadnień z Twojego pytania chyba się pojawiało.

Link wymaga wysłania płatnego smsa, lub zakładania konta.
Odpowiedz
#3
link poprawiony , dzięki za tamto . ; )
izunia_ak
Odpowiedz
#4
W Lublinie miała powstać sieć bezobsługowych stacji rowerowych niestety wniosek nie dostał dofinansowania. Projekt forsowali ludzie z fundacji Lublin By Bike pogadaj z nimi:-) Osobiście po prezentacji systemu i jego lokalizacji uważam, że wiele było dyskusyjnych, ale były lokalizacje przybliżone. Osobiście uważam, że system bezobsługowych wypożyczalni ma szansę ruszyć tylko razem z kartą miejską na autobus (przynajmniej w pierwszym roku działania).

Kilka uwag co do koncepcji: